Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Svea skuldfinansiering

Vet att det skrivits om detta tidigare här på forumet.
Men en fråga nån som vet hur mycket Svea skuldfinansiering lånar ut om man ev har borgenär?
Kanske är långsökt och behöver säkert söka skuldsanering till slut men en sista chans löser dom stora skulder ?
Vet ju att dom beviljar med skuldsaldo men frågan hur mycket? dom vill ju lösa allt och inte bara en del.
Är det långsökt för mig:(:(

Mejlade de förra veckan och fick detta till svar

Bilagor

• EFDF941C-77E0-4C37-B850-1233E22371EA.jpeg
    EFDF941C-77E0-4C37-B850-1233E22371EA.jpeg
    161.5 KB · Visningar: 294
Angående borgensmän har de sagt följande

"En borgensman ska vara en person mellan 20-70 år. Personen får inte ingå i samma hushåll som du. Hon/han ska ha en tillsvidareanställning eller pension med en årsinkomst på minst
240 000 kr och får inte ha för många egna stora blancolån eller krediter samt inte ha någon betalningsanmärkning."

Angående borgensmän har de sagt följande

"En borgensman ska vara en person mellan 20-70 år. Personen får inte ingå i samma hushåll som du. Hon/han ska ha en tillsvidareanställning eller pension med en årsinkomst på minst
240 000 kr och får inte ha för många egna stora blancolån eller krediter samt inte ha någon betalningsanmärkning."
Okej tack.
Den borgensman jag ev har klarar detta bra. Knappt några blancolån och ej anmärkningar.
Fast jobb o hög inkomst runt 700 000kr.
Ska kolla upp det.

Mejlade de förra veckan och fick detta till svar
Såg nu mina skulder är för höga krävs säkerhet för mig och det blir tuffare :( hyr bostad och har ingen annan säkerhet :(
Räcker ej med borgensman inte ens två st då skulderna ligger över 700 000kr :(:(

Men SVEA kanske isåfall kan förhandla ner skulderna, speciellt om de är gamla. Vet att de gör sånt!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp