Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Svea skuldfinansiering, erfarenheter?

Hej

Har precis fått iordning på alla papper för att söka hos Svea med bostaden som säkerhet. Fy vad hemskt det var att se alla skulder svart på vitt. Jag har lån hos varenda dålig kreditgivare ni kan tänka er :( Har tappat hoppet på att Svea kommer att kunna hjälpa trots säkerhet.

Snälla alla som har nån erfarenhet av sveas skuldfinansiering, positiv som negativ. Kan ni dela med er?

Du har lägenheten som säkerhet. Varför inte försöka med din egen bank Isåfall?

Du har lägenheten som säkerhet. Varför inte försöka med din egen bank Isåfall?
Har redan försökt. Med swedbanks system " spärrar" mig pga för många uc förfrågningar hävdade min bankman.

Hej!
Har själv haft skuldfinansiering via Svea. Fick då lån på 50 k beviljat vilket precis räckte till att betala tillbaka den skuld jag hade. Svea skötte betalningen till samtliga borgenärer inklusive fogden. Allt sköttes väldigt smidigt och beviljandet av lånet gick rätt fort. Dock är ju räntan väldigt hög men så tar de ju en risk som andra banker inte gör. Hur som helst så hjälpte Svea mig och idag är jag skuldfri sedan ett år tillbaka :)

Jag har bara positiva erfarenheter av Svea Skuldfinansiering, de var de enda som ställde upp för mig trots många förfrågningar, mycket att lösa och uselt kreditbetyg beviljade de mig lån. Jag ringde och mejlade många gånger innan jag fick beviljat men de var alltid vänliga och förstående. Vet inte hur lång handläggningstid de har nu men den brukar vara längre nu under sommaren då det är semestrar.Glöm inte att fylla i fullmakten och skicka med så att allt finns med redan från början här finns fullmakten. sveadirekt.com/Documents/SveaDirekt/Fullmakt_2016.pdf

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp