Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Svea skuldfinansiering eller Avida lån?

Någon som kan hjälpa mig vad jag ska välja för att lösa alla sms lån? Svea har otroligt lång väntetid, 2-3 månader, det känns som att det inte finns tid att vänta så länge! Kom gärna med tips och råd, Avida har ju också lån, behöver veta allt om dessa två!

Det beror på ur dina förutsättningar ser ut inkomst.anmärkningar och såna saker . Jag har både ett skuldfinaseringslån och hos avida finans . När jag sökte hos avida hade jag 5st anmärkningar men dom är över 2 år gamla så dom är svåra att få lån hos. Annars kan du prova cashbuddy lite lättare.

Såhär är mitt läge:
13 uc frågor
1 anmärkning för misskött kredit (2 mån gammal)
293 000 kr i blancolån
380 000 kr i årsinkomst
Hos Avida måste man väl ha någon säkerhet, eller har de skuldfinansieringslån också, trodde bara att Svea hade det. Har avbetalningar på smålån hos båda, så vill låna av dem, då de ser att jag inte kan betala och behöver hjälp!

Avida har inget skuldfinaseringslån men man kan låna upp till 60000kr själv ,men tyvärr så tror jag din anmärkning är för ny för att dom skall bevilja dig ett lån ,det du kan göra är att ringa dom och höra ,finns ju spring finans också och bluestep dom beviljar med anmärkningar med men som sagt blir svårt bara lyfta luren ringa dom.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp