Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Svea Skuldfinansiering bra eller dåligt?

Måste man ha borgensman för att få skuldfinansering? El är det upp till en viss summa. Om jag ska ansöka behöver jag va 150000kr behöver man borges man då? Hur mycket har du ansökt om man får fråga? Jag har ca 300000 i årsinkomst.

Måste man ha borgensman för att få skuldfinansering? El är det upp till en viss summa. Om jag ska ansöka behöver jag va 150000kr behöver man borges man då? Hur mycket har du ansökt om man får fråga? Jag har ca 300000 i årsinkomst.

Har du anmärkningar måste du ha någon form av säkerhet att erbjuda dom.

De har som krav på allt över 50 000 att man måste ha säkerhet i bostad eller borgensman

Nu har de kommit fram till min tur efter tre månaders väntan! De hörde av sig i onsdags och sedan dess har det varit tyst. Antar de jobbar med att se över min totala skuldbild osv...Hur lång tid till tar det nu ungefär? Om jag blir beviljad så att säga

Nu har de kommit fram till min tur efter tre månaders väntan! De hörde av sig i onsdags och sedan dess har det varit tyst. Antar de jobbar med att se över min totala skuldbild osv...Hur lång tid till tar det nu ungefär? Om jag blir beviljad så att säga
När jag fick mitt första lån beviljat tog det 9 dagar från att det beviljades till det blev utbetalt, för det andra lånet tog det 8 dagar från beviljat till utbetalt. Hela processen från ansökan till utbetalning tog ca 1 månad i båda fallen.

Ok...så du tror det kommer ta en månad till då ungefär? Vad gör de nu då? Ringer runt till kreditgivarna eller?

Ok...så du tror det kommer ta en månad till då ungefär? Vad gör de nu då? Ringer runt till kreditgivarna eller?
Ja de måste ju ta reda på den aktuella skulden och upplupen ränta till det datum då skulderna ska lösas, så att det stämmer med det belopp du ansökt om. I och med att lånet är beviljat så borde det gå ganska snabbt har du något hos inkasso så bör du kontakta dem att du ansökt om samlingslån och att du väntar på besked så att de inte skickar ärendet vidare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp