Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Svea Samlingslån - bet.anmärkning

Hej!

Hur stor är chansen att man kan få ett samlingslån hos Svea med följande:
- Senast taxerade inkomst: ca 260.000kr
- Månadsinkomst: 33.000-34.000 brutto.
- 5 UC förfrågningar
- 1 bet.anmärkning (100kr, 1 1/2 år gammal)

220.000kr i lån som syns på UC, uppdelat på tre olika aktörer

tänker mig maxbelopp hos Svea. Tack

Väldigt svårt och säga, jag försökte söka det häromdagen men blev ett nej.
400k inkomst
1 anmärkning 2 år och 7 månader gammal.
10 ff (antar att detta är problemet men förstår inte varför dom lockar med "svårt att få lån" skiten)

Har endast ett kreditkort som är maxat på 40k och 11k Qliro som jag ville samla till ett.

Finns det någon aktör egentligen som erbjuder ett lån med anmärkning om man saknar medsökande?

@Pressbyrån berättade dom varför du fick avslag?

Förmodligen är det din UC. All banker och långivare
Väldigt svårt och säga, jag försökte söka det häromdagen men blev ett nej.
400k inkomst
1 anmärkning 2 år och 7 månader gammal.
10 ff (antar att detta är problemet men förstår inte varför dom lockar med "svårt att få lån" skiten)

Har endast ett kreditkort som är maxat på 40k och 11k Qliro som jag ville samla till ett.
förmodligen är det UC. Haft bekanta som sökt lån på 200.000kr. Månadsinkomst på 65 brutto. Inga anmärkningar, inge sena betalningar. Fått avslag eftersom dem haft 8-9 förfrågningar. Sedan har jag vänner med en månadsinkomst på 28 brutto men 0 i uc, fått lån på 350.000.

Finns det någon aktör egentligen som erbjuder ett lån med anmärkning om man saknar medsökande?

@Pressbyrån berättade dom varför du fick avslag?
Nej, fick bara att dom inte kan hjälpa mig i dagsläget. Försökte samla dom 50, men men det är bara o vänta och betala av så mycket som möjligt medans jag väntar på att anmärkningen försvinner.

Förmodligen är det din UC. All banker och långivare

förmodligen är det UC. Haft bekanta som sökt lån på 200.000kr. Månadsinkomst på 65 brutto. Inga anmärkningar, inge sena betalningar. Fått avslag eftersom dem haft 8-9 förfrågningar. Sedan har jag vänner med en månadsinkomst på 28 brutto men 0 i uc, fått lån på 350.000.
Förmodligen, ville ge det ett försök men det är som de är hehe.

Ni som fick avslag vad hade ni för uc score?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp