Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har en avbetalningsplan hos dom som jag följer till punkt och pricka.. Såg att dom tagit en blank UC på mig. Jag ringde o frågade för jag har ju betalat in som jag ska? De svarade att de börjat ta blank UC på dom som har avbetalningsplaner hos dom för att ha koll??
Hur schysst e detta eller? Kul med en blank UC när man inte gjort nåt fel! Nån mer som råkat för detta?
Pratat med kfm. Dom har säkrat tillgångar på 903000kr. Väntar bara på tingsrättens dom. Jens mård och den andre är solidariskt betalningsskyldiga. Så nu borde gothia få tillbaka sina pengar och vi bli av med silverwik en gång för alla..☺☺☺
Med beaktande av vad som förevarit har ärendet lagts vilande i väntan på att utredningen skall bli klar.
Under tiden bedrivs ingen aktiv inkasso på ärendet. Ni kommer att meddelas så snart utredningen är klar.
Detta fick jag precis från gothia..
Fick detta idag /fredag från mcgreg invest.
Fick inskickat till kfm från 2014/september. Inte hört av sig på 1.5 år och vill ha ränta 34.49% sedan sep/2014. Utan dom skickade direkt till kfm. Kan man göra så ?? Förbannad...tror inte att jag tagit detta lån... fusk/bedrägeri? ? Tydligen populärt runt jul/nyår att skicka ut gamla räkningar /betalda alt fuskfakturor. Bara dom har våra personnummer. Har någon något tips ??