Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Svea inkasso

Ska
Har ett mail från din finans att min skuld är reglerad och sen har jag kvar papperet från stk och ett annat papper från din finans dessa ska jag maila till svea , men ring dem du med för jag fråga om det inte var fler som ringt och undrat om detta men det var det inte sa dom
Ska ta och göra det måste ju bli ett slut på det här. Lär tyvärr dyka upp fler imorgon och under veckan som får inkassokrav angående detta. Företaget TID Silverwik Investment group AB måste ju verkligen anmälas till finansinspektionen så dessa personer inte får bedriva denna olagliga verksamhet. Förstår inte hur de har fått driva ett företag så här länge, rent kriminellt.

Denna gång
Brullen är STK invest inblandad denna gång också? Detta måste anmälas det är vad jag vet 3:dje gången Dinfinans skickar bluffakturor.
Denna gång har det ju dock gått igenom Svea inkasso som får anses som seriösa? I somras fick jag bluffaktura från dom själva med inkassoskuld men då svara dom i ett mail att det var ett misstag och att det inte ska beblanda sig med dinfinans. Frågan är hur dom har tänkt denna gång. förfalskat fakturor och skickat direkt till svea inkasso med förfallodaturm för nästan 30månaders sen som aldrig ens betalts ut. Nej fy fan vad arg jag blir över detta måste skriva av mig lite.

Silverwik är före detta Din finans Samma här nån faktura från 2013
men har ringt silverwik och de ska höra av sig imorgon
Känns som någon fifflat med gamla fakturor från dem

Ja det har de garanterat gjort.Jjävlar vad det ska bli liv i luckan nu. Anmäl dom till allt som går att anmäla till. ÄR helt oförklarligt att det får hålla på så här om det är 3:e gången? Ska bli intressant och se vad dom säger till dig imorgon.

Hur i hel-te kan Svea köpa bluffakturor och kräva att få betalt vi kanske ska skicka dem trådar som finns om bedragarna Dinfinans och Silwervik. Stk Invest bad ju om ursäkt att de skickat ut bluffakturor undrar om Svea kommer att göra det..

Fått här också. För mig har man tagit med alla lån jag någonsin tagit hos dem (som också återbetalats). Att de aldrig ger sig och att Svea låtit sig luras med underlagen. Som tur är finns ju kvitton, men jag tänker hänvisa dem till inkassobolaget som "bad om ursäkt" här på forumet också.

Ja, klart att Svea måste inse att något är fel? Redan 3 här på forumet som fått inkasso ska bli intressant hur många av oss som de skickat ut till. Lär ju dessutom vara flera utanför forumet som åkt dit också. Mest intressant är jag av hur Svea kommer att reagera kan ju knappast fortgå med alla inkassokrav från TID Silverwik Investment group AB. Måste ju få ett slut med detta sattyg hur kan vi anmäla dom på bästa sätt polisen? ARN? KO? fan vad upprörd jag blir av det är. det stör mig något enormt när man väl börjat få rätsida på det här dyker det upp en riktig ful fisk igen. Denna gång ska vi inte släppa tillbaka den utan bryta nacken av den en gång för alla. ursäkta språket är upprörd.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp