Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Svea inkasso

jag är så arg och besviken på mig själv, har kämpat, betalt av en massa..
Nu missade jag betala in de resterade 241 kr på en betalplan hos svea och fick en tom uc förfrågan från svea inkasso, efter de gjort uc förfrågan ringde de upp o sa att de skulle skicka till kf.. Jag han betala in dom pengarna innan som tur var..
Jag som tänkte få en bättre Score o söka ett bättre samlingslån så småningom..
Ibland känns de som man kämpar för ingenting..

Varför i hela friden tar Svea en UC på sådana små belopp? Känns nästan som att de vill jävlas.

Varför i hela friden tar Svea en UC på sådana små belopp? Känns nästan som att de vill jävlas.
Ja de kändes skit... Ringde och de sa de tar en uc innan de skickar till kf.. Jag hade bara missat att denna avbetalningsplan inte var helt betalt., de kunde väl ha ringt mig.. 241 spänn, en tom uc ff från ett inkassobolag

jag är så arg och besviken på mig själv, har kämpat, betalt av en massa..
Nu missade jag betala in de resterade 241 kr på en betalplan hos svea och fick en tom uc förfrågan från svea inkasso, efter de gjort uc förfrågan ringde de upp o sa att de skulle skicka till kf.. Jag han betala in dom pengarna innan som tur var..
Jag som tänkte få en bättre Score o söka ett bättre samlingslån så småningom..
Ibland känns de som man kämpar för ingenting..
Har hänt mej också, de är de enda som gör så, fyyyy, de förstör för ett helt år framåt!

Usch vad surt :-( . De gjorde det på mig med, ett på 145 :-. Inte klokt. Big bank har gjort det med, i vintras, jag var sen 5 dagar. Hade skött tidigare inbet prickfritt. Belopp 595:-. Surt :-/
Big bank, gör de också det? Eller när det gått till inkasso?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp