Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Svea Inkasso och smspengar problem

Det jag menar är att efter att de drivit in en skuld åt smsbolag inte meddelar att ärendet är betalt. Vilket gör att när du nästa gång skall ansöka om lån får ett meddelande att du redan har ett aktivt lån!

Det jag menar är att efter att de drivit in en skuld åt smsbolag inte meddelar att ärendet är betalt. Vilket gör att när du nästa gång skall ansöka om lån får ett meddelande att du redan har ett aktivt lån!

Ok då förstår jag tack så mycket, har aldrig drabbat mig då jag aldrig försökt låna igen efter inkasso.

Jo de meddelar nog men de köper oftast upp skulden till underpris och då fattas det pengar hos ursprungslånet vilket gör att det inte går att låna igen. Sms-pengar m.fl

Sms pengar

Jo de meddelar nog men de köper oftast upp skulden till underpris och då fattas det pengar hos ursprungslånet vilket gör att det inte går att låna igen. Sms-pengar m.fl

En fråga.. Har en godkänd ansökan, men hur lång tid tar de innan pengarna finns på kontot? Jag blev godkänd för några dagar sen och har försökt mejla dom.. Får man äntligen svar så frågar de om personnummer som stod i mejlet sen hör man inget mer. Mejlar igen, får svar återkom med personnummer som återigen står i mejlet från början? Nån som vet?

Går det inte längre och delbetal hos Svea eller hur funkar tänkte på lån taget för Sms-pengar, expresskredit som har Svea

Går det inte längre och delbetal hos Svea eller hur funkar tänkte på lån taget för Sms-pengar, expresskredit som har Svea

Jo, klart det normalt går. Pratar du med en handläggare kan du nästan alltid få 5-6 gånger, det har jag haft på alla mina ärenden där. Jag har bara 2 små kvar där nu utom 4 andra som inte är aktiva längre. Ska beta av dom 2, sen ska jag minska 2 andra snabbt och sen betala bort dom också. Så det brukar definitivt gå.

Ok tack för svaret nåt positiv , det brukar vara jävigt sent innan man öppnar ögonen o ser att det funkar ej längre o ta nya lån och betala av de gamla och man måste släppa iväg de flesta. mig tog det 3 år och det faktist först nu idag jag har räknat ihop allt att man ligger 130kr back bara i sms lån helt jävla sjuk.

Ok tack för svaret nåt positiv , det brukar vara jävigt sent innan man öppnar ögonen o ser att det funkar ej längre o ta nya lån och betala av de gamla och man måste släppa iväg de flesta. mig tog det 3 år och det faktist först nu idag jag har räknat ihop allt att man ligger 130kr back bara i sms lån helt jävla sjuk.

130 kronor back? Mot vad? Din månadslön? Din årslön? Eller vad? Förstår inte riktigt vad du menade.

Eller menar du att du har skulder på 130.000:- i sms-lån?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp