Ja dom blir inte roliga sen i oktober/november när ens everydayplus hamnar där ..total skuld 47000 kr... Kräver dom för hårt kommer jag släppa den till kronofogden, så får det bli 2 mån löneutmättning och sen klart... Så stämmer verkligen att svea är riktiga rövhål?Måste man vara ett svin för att få jobba hos Svea Inkasso? Jag bara undrar, för varje kontakt med dom gör att jag kokar rejält!

Ja dom blir inte roliga sen i oktober/november när ens everydayplus hamnar där ..total skuld 47000 kr... Kräver dom för hårt kommer jag släppa den till kronofogden, så får det bli 2 mån löneutmättning och sen klart... Så stämmer verkligen att svea är riktiga rövhål?![]()
Jag uppfattar inte dom som så otrevlig när jag ringer, lite omständliga ibland, men mot mig är andra mer sur.
Känner mig utan att överdriva mordbenägen efter kontakt med vissa inkassobolag. Aldrig nånsin har jag känt mig så liten som människa som i den kontakten, så maktlös och hjälplös. Ändå vill jag göra rätt för mig. Ändå ska det sparkas och slåss på oss...Måste man vara ett svin för att få jobba hos Svea Inkasso? Jag bara undrar, för varje kontakt med dom gör att jag kokar rejält!
Känner mig utan att överdriva mordbenägen efter kontakt med vissa inkassobolag. Aldrig nånsin har jag känt mig så liten som människa som i den kontakten, så maktlös och hjälplös. Ändå vill jag göra rätt för mig. Ändå ska det sparkas och slåss på oss...
Vad var det de bråkar med dig om?
Samma här... tur jag inte äger vapen, Intrums kontor ligger en stenkast fr där jag bor. Är tvungen att se deras jävla logga varje gång jag åker till och fr jobbet.Du anar inte hur många gånger jag fått upp tankar på att mörda någon efter att ha pratat med någon på ett inkassobolag.
Dom vägrar återkalla ett ärende från KFM, trots att jag betalat det jag låg efter med.
Faktiskt riktigt taskigt...Du anar inte hur många gånger jag fått upp tankar på att mörda någon efter att ha pratat med någon på ett inkassobolag.
Dom vägrar återkalla ett ärende från KFM, trots att jag betalat det jag låg efter med.