Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Svea ekonomi kredit beviljad utan kreditupplysning?

Jag handlade på Granngårdens hemsida och av någon orsak så drogs ingen kreditupplysning men jag blev ändå beviljad att handla på kredit via Resursbank. Någon som har erfarenhet av detta och om man kan omvandla det till en kontokredit där man eventuellt kan ta ut pengar? Jag tänkte egentligen inte ta mer krediter (UC på 50 % pga att Credway också rappoterar) men behövde ha en del prylar till katterna plus att storpack på bra mat var billigt! :S

De flesta korten hos resurs är kopplade till mastercard och bör gå att göra uttag med. Jag hittar dock inget om det på hemsidan? Fakturaköp göra via svea?

Hur har det gått här? Mer info?

De flesta korten hos resurs är kopplade till mastercard och bör gå att göra uttag med. Jag hittar dock inget om det på hemsidan? Fakturaköp göra via svea?

Ja jag sa fel det var Svea Ekonomi. Har ändrat namnet på tråden. Ber om ursäkt för eventuell förvirring. Jag har blivit telefonbombad av Resursbank eftersom att jag är sen med en betalning där så blev lite rörigt i huvudet

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp