Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Svea Direkt har räddat mig!

Sökte ett lån på 50000 kr via lendo, och blev erbjuden SveaDirekt. Tog detta och inväntar nu skuldbrevet på post.

Ni som har Svea, syns lånet på UC som blancolån?
UC togs på mig i torsdags från Lendo, men mitt kreditbetyg är oförändrat. Uppdateras detta då lånet är utbetalat?

Och som det tidigare disskuterats i tråden, ogillar att Svea kräver kontaktperson på mitt jobb, men de får gärna försöka ringa min chef, så här i semestertider.

Men dom flesta banker vill ju ha ett namn på arbetsgivaren,men om dom sedan ringer upp han eller hon,det är ju en annan sak.Nja kreditbetyget kan ju ändra sig senare,men troligen borde det nog synts redan nu,tror jag i alla fall.

Ni som sökt lån hur snabbt har ni fått svar? Kommer det på mail att det blir ja eller nej eller kommer det på posten?

Tacksam för svar

Ni som har svag kreditvärdighet, vad har ni för inkomst ungefär? Har mindre bra enligt UC, men över 20 st UC. Förstod mig inte på UC först men efter ett tag så fattade jag vad det var. Så mina chanser till ett samlingslån är obefintliga.

Jag har tillgång minuc för en som iaf hade svag, där var det 3 anmärkningar, annars är det 1 förfrågan och en inkomst om 320 eller så.. just nu är den mindre bra, 17% eller så.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp