Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Svårt att få lån

Hej alla,

jag har en inkomst på 378000 kr/år. Lån på ca 300 000, inga anmärkningar. Tre stycken UC. Känns som att det är svårt att få ett större lån, finns det någon chans? Av dessa 300 000 vill jag lösa 150000 pga. av skyhög ränta hos tex Spring Finance.

Och iså fall var är det lättast? Läste om Svea samt Bigbank, har någon erfarenheter att dela med sig av är jag tacksam!

med 378.000 i inkomst och 3 UC, Så verkar du inte ha problem med bra ränta?

Vilka har nekat dig, efter som att du säger att det är svårt??

Hej kassekonomi,

jag gjorde en ansöka genom FF i våras (hade då 11 UC) och då fick jag erbjudande av tre banker vara de högsta på 65000kr kom från Spring Finance (ränta 29.9).

Tror du jag har en bättre chans nu?

Åh tack, känns ite mera hoppfullt nu!

Du verkar ha koll, hur kommer det sig att UC har en så stor tyngd när man söker lån...?

Åh tack, känns ite mera hoppfullt nu!

Du verkar ha koll, hur kommer det sig att UC har en så stor tyngd när man söker lån...?

Det sänker kreditvärdigheten för en eftersom det visar på att man sökt många lån genom banker som tar UC.

Sök via Norwegian, ska stå att du vill lösa skulder hos andra banker så ordnar det nog sig för dig!

Lycka till!

Samlade lån via lendo på 296000kr. Fick tre erbjudanden på hela beloppet. Bästa från marginalen. Ränta 5.09% Inkomst 436000 och 4 förfrångningar. Så testa det tycker jag

Berätta gärna hur det gick..

Hej,

Har hört mycket gott om Norwegian Bank, ska testa där. Så håll tummarna!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp