Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Svårt att bestämma sig

Hej! Vänder mig till er i förhoppning om att komma till skott under helgen. Har snarlika erbjudande från tre banker, i detta fall så spelar inte det totala återbetalningsbeloppet någon större roll, kommer under i början av nästa år att betala in allt i en klump summa. Det som är viktigt för mig är att banken är smidig, inte kontaktar arbetsgivaren och inte skickar någon post hem. Är det någon/några som vill dela med sig av sin erfarnhet hos Avida Finance, Collector Bank och Santander så hade det varit schysst! Har gjort ansökan genom Lendo!

Hej! Vänder mig till er i förhoppning om att komma till skott under helgen. Har snarlika erbjudande från tre banker, i detta fall så spelar inte det totala återbetalningsbeloppet någon större roll, kommer under i början av nästa år att betala in allt i en klump summa. Det som är viktigt för mig är att banken är smidig, inte kontaktar arbetsgivaren och inte skickar någon post hem. Är det någon/några som vill dela med sig av sin erfarnhet hos Avida Finance, Collector Bank och Santander så hade det varit schysst! Har gjort ansökan genom Lendo!

Har Santander ingen kontakt med arbetsgivare då och inga krav med komplettering. Papper hem varje månad trots autogiro

Haft santander, smidigt och inga papper om man kör med efaktura, går att kombinera med autogiro.

Går att signera mef eleg, även om jag inte gjorde det

Utbetalningsprocessen tog kanske 2 dagar.
Minns inte hur det var med årsbeskeden

Collector sköter också allt online och aldrig ringt eller kontaktat någon. Har haft Santander tidigare med e-faktura som jag slutbetalade för 2 år sen. Sen när jag tog nytt lån där 1 år senare så sa dom att dom inte erbjuder e-faktura längre utan autogiro och då får man fakturan hem ändå. Så dubbelkolla med kundtjänst innan men vill du vara helt säker så ska du köra Collector.

Fast Collector skickar brev vid kompletteringar och kan ringa arbetsgivare har de sagt till mig

Tack för all input! Verkar som Samtander är den vanligate av de tre som jag sökte information om, avråder ni avida finans?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp