Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Stroet finance, vilka är dessa?

Stroet finance
Någon som vet vem dessa är? Dök upp en annons på min fb

Tror man ska passa sej verkar inte seriöst. Hemsidan ser hemsk ut och svenskan urkass, ser ut som den är gjord med Google translate.
http://www.st-finance.com/

Det är inte en seriös aktör utan man ser klart att det är bluff. Finns ett antal liknande som spammar och erbjuder både privatpersoner och företag stora lån till typ 2% ränta. Inga kontaktuppgifter.

Troligtvis går scammen ut på att man blir tvungen att betala in en avgift för att få ut det fantastiska lånet. Givetvis så kommer låntagaren inte att se röken av någon låneutbetaning. Samma upplägg som s.k. Nigeriabrev.

Det är inte "finansbolag " det är en krimminel bolag !
Dom hade lovat mig lån på 100 000 kr. och jag själv dumma jävel litade på dom (var tvungen) och betalde 20 000 kr "avgifter" som skulle kompensera till slutet av lånet !
Fick ALDRIG en krona av lånet eller mina pengar !

LITA INTE PÅ DOM , DOM ÄR BEDRAGARE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tråkigt för dig mili .....men tackar för upplysningen Tack!
Deras sida ser skum ut..har skickat flera mail men inte fått svar..hmm

Det är inte "finansbolag " det är en krimminel bolag !
Dom hade lovat mig lån på 100 000 kr. och jag själv dumma jävel litade på dom (var tvungen) och betalde 20 000 kr "avgifter" som skulle kompensera till slutet av lånet !
Fick ALDRIG en krona av lånet eller mina pengar !

LITA INTE PÅ DOM , DOM ÄR BEDRAGARE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Om dom lurat dig på 20.000 kr polisanmäler du väl dom? Men varför fick du betala in så mycket för att få ett lån?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp