O
Oregistrerade
Gäst
Poäng: 0
Hej. Jag är en frånskild kvinna på 38 år som nu verkligen VILL ordna upp min ekonomi!
Jag har väldigt stora blancolån, fråga inte hur jag fått dem men det blev struligt när jag skiljde mig och jag hamnade i en ond spiral...men vi går direkt på fakta:
Har blancolån på ca. 350000:- fördelat på 11 olika kreditgivare, ungefär 150000:- ligger hos min "vanliga" bank sen är det mer eller mindre udda aktörer som Ge money, Big bank osv.
Betalar totalt ungefär 12000:- i månaden på detta! Har inga betalningsanmärkningar eller skulder hos inkasso eller kronofogde, sköter alltså alla avbetalningar. Bor i hyresrätt, två barn.
Jag önskar och drömmer om att få ner min månadskostnad till kanske 4-5000:-?
Har en årsinkomst på ca. 400000:- och har en fast trygg anställning.
Senaste deklarationen 88000:- underskott kapital, 8 förfrågningar hos UC senaste året.
Funderrar på att vänta några månader tills jag bara har kanske 2 st UC-frågor.
VAD ska jag göra??? Är Lendo eller Freedom finance vettigt alternativ?
Vill såklart undvika en massa onödiga UC-frågor...
Så himla tacksam för råd.
Mvh Eva.
Jag har väldigt stora blancolån, fråga inte hur jag fått dem men det blev struligt när jag skiljde mig och jag hamnade i en ond spiral...men vi går direkt på fakta:
Har blancolån på ca. 350000:- fördelat på 11 olika kreditgivare, ungefär 150000:- ligger hos min "vanliga" bank sen är det mer eller mindre udda aktörer som Ge money, Big bank osv.
Betalar totalt ungefär 12000:- i månaden på detta! Har inga betalningsanmärkningar eller skulder hos inkasso eller kronofogde, sköter alltså alla avbetalningar. Bor i hyresrätt, två barn.
Jag önskar och drömmer om att få ner min månadskostnad till kanske 4-5000:-?
Har en årsinkomst på ca. 400000:- och har en fast trygg anställning.
Senaste deklarationen 88000:- underskott kapital, 8 förfrågningar hos UC senaste året.
Funderrar på att vänta några månader tills jag bara har kanske 2 st UC-frågor.
VAD ska jag göra??? Är Lendo eller Freedom finance vettigt alternativ?
Vill såklart undvika en massa onödiga UC-frågor...
Så himla tacksam för råd.
Mvh Eva.