Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Stort lån från Nordax?

Alla dom större förmedlarna har nordax så gör en ansökan via en förmedlare istället. Du kommer nog inte få 600k utan medsökande.

Har haft Nordax för bolån och blanko. De har räddat min ekonomi men billiga är de inte!
Tänk rak amortering! Sök via förmedlare och får du ett erbjudande med rak amortering är det bäst. Framförallt om man vill flytta lånet senare till bättre långivare eller dylikt.

Just förhandlar ner räntan hos Nordax från 12,9 till 7,9 så visst går det. Och även utan UC. Dom är väldigt medgörliga än så länge :)

Jag slarvade lite i min trådstart, 4,90% är mycket riktigt lägsta räntan, 6% är räntan som är förinställd i deras kalkylverktyg.

Jag har 8 i kreditscore hos Bisnode, jag har fått för mig att det egentligen bara är 10, möjligen 9 som är att betrakta som bra där, stämmer det?

8 - 10 = God kreditvärdighet

Sökte lån via Lendo idag och Nordax erbjöd bästa räntan på 8%. Någon som vet om man kan ha e-faktura? Autgiro kostar 20kr/månad antar att det skickas hem en avi då med tanke på kostnaden? Brevbombar de även befintliga kunder eller har de blivit något mer digitala?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp