Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Stort lån 500.000

Hej,

Jag undrar om det är någon här som fått till ett lån på 500k? Med bra ränta, dvs säga högst 6%. Skriv gärna vad ni hade för förutsättningar, vart ni fick det och still vilken ränta. Jag vet att det finns ett par banker som erbjuder det, bl.a Collector, Ica banken, remember osv.

Det borde inte vara något problem att få till ett sådant lån om man är 2st som söker lånet med rätt så bra riskprognoser samt ”normal” inkomst? Vad tror ni?

Hej,

Jag undrar om det är någon här som fått till ett lån på 500k? Med bra ränta, dvs säga högst 6%. Skriv gärna vad ni hade för förutsättningar, vart ni fick det och still vilken ränta. Jag vet att det finns ett par banker som erbjuder det, bl.a Collector, Ica banken, remember osv.

Det borde inte vara något problem att få till ett sådant lån om man är 2st som söker lånet med rätt så bra riskprognoser samt ”normal” inkomst? Vad tror ni?

Ja absolut är det stor chans att få det du själv kan få minst 300k och den andra också 300k så 600k

Hej,

Jag fick 350k hos Collector 2019 4,2 %, inkomst 412k underskott 13k ff6.
Fick 350k 2020 hos Marginalen Bank 4,3%, inkomst 428k underskott 2k ff 3, Dessa från Marginalen 350k år 2020 är placerade på börsen i stabila bolag så trots pandemi så är det ändå plus 15%.

Jag fick 350k hos Collector 2019 4,2 %, inkomst 412k underskott 13k ff6.
Fick 350k 2020 hos Marginalen Bank 4,3%, inkomst 428k underskott 2k ff 3, Dessa från Marginalen 350k år 2020 är placerade på börsen i stabila bolag så trots pandemi så är det ändå plus 15%.

augusti 2020 500 k hos collector, visserligen upphöjning från 350 - 500k. Sänkte räntan till 5,9 % i samband med min Lendo ansökan.

Jag lyckades få 700k på 2 banker med en snitt ränta på 4,25%.

Förutsättningar.
År 2019 Uc 0,4% inkomst 412k, underskott 13k och ff6.

År 2020 Uc 0,6 inkomst 428k, underskott 2 och ff3.

Tja! Tack för svar. Vill inte vara otacksam men jag tänkte enbart på lån på 500k med en fin ränta. Inte uppdelat utan ett stort. Som 2pac fick.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp