Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Stort blanco ensam

Uppdaterat men betyget rörde sig inte alls fortfarande 2,9 blanco ner med ca 8000 kredit ner 1500 . Se vad som händer vid mars när 1 förfrågan försvinner

Idag gick betyget ner 0.2 från 2,9 till 2,7 inget i UC som har ändrats . 1 förfrågan försvinner den 17 mars då kommer jag ladda för samlingslån
Ska bli intressant att se vad betyget blir när det uppdateras denna månad .

Hur gör man för att följa sin UC kostar det pengar?

Idag gick betyget ner 0.2 från 2,9 till 2,7 inget i UC som har ändrats . 1 förfrågan försvinner den 17 mars då kommer jag ladda för samlingslån
Ska bli intressant att se vad betyget blir när det uppdateras denna månad .

Uppdatering
Wow här hände det grejor inatt .
UC ner från 2,7 till 1,4 betyget bra fortfarande . Från orange bra till gult lite till och det hade varit mycket bra .
Blanco ner 8000 kredit ner 8000 .

Laddar för samlingslån på måndag .

Minskade utnyttjade kontokrediter från nu minns jag inte riktigt vad, 17000? till 0 kr.. och blanco minskade från ungefär 70 till 25. Kreditbetyget då? Oförändrat (0.2)

Minskade utnyttjade kontokrediter från nu minns jag inte riktigt vad, 17000? till 0 kr.. och blanco minskade från ungefär 70 till 25. Kreditbetyget då? Oförändrat (0.2)

Vill du att jag ska svara på något här eller är det dina förutsättningar ? Eller vad det vad du fick efter uppdatering ?
Kan man få lägre än 0,2 ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp