Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Stora misstag med höga skulder.

Hej!

Blev en lång dag igår med mycket samtal. Vaknade och gick på mitt möte, hade inga stora förväntningar och förstår att dom inte kan trolla fram någon lösning. Fick dock till mig av skuldrådgivaren att 8 av 10 som kommer dit har noll koll på sina siffror men att jag som kom med flera utdrag på minsta detalj gällande kr, procent, månadskostnader och andra utgifter ändå fick respons på att jag kan klara det här. Att jag verkade ha ganska bra koll på det här mörkret. Har efter mötet kommit fram till, efter att jag berättat till omgivning och skuldrådgivare, att jag får hjälp med bas räkningar (hyra,el,försäkringar osv) i 6 månader av min partner. Jag är så tacksam över detta. Då går det precis runt med lånekostnader till dom hemska lumify,binly,tomly,credifi som skall ha 19 700 kr totalt per månad. Har ju även resterande lån men det räcker resten av lönen till. Alla resterande pengar kommer jag amortera extra med om det är någor över. Fick två villkor för detta dock, jag måste lämna över min ekonomi och transaktioner till min partner, som jag självfallet gick med på. Det andra villkoret var att försöka få in ett extra jobb. Hade himla tur att jag känner lite folk och fick faktiskt med en gång ett extra jobb som vakt på helger med start ganska omgående. Summa sumarum så blir det tuffa månader men knappt nån krona över, men det lönade sig verkligen att berätta och prata med sin omgivning. Man önskar att man gjorde detta långt långt innan.

Kommer uppdatera med jämna mellanrum. Adios for now

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp