Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Stora Blankolån, kreditbetygs utveckling

Hej.
Jag har fem Blankolån på sammanlagt 663000 och en bil på avbetalning, 112000 kr.
Mitt kreditbetyg ligger på 8,5 idag. Senaste årsinkomst är på 410000 med ett underskott på 70000.
Till nästa uppdatering har jag gjort mig av med ett litet Blankolån på 8500 och sålt en bostadsrätt så det lånet är borta då också. Jag har amorterat ca: 20000 extra och behållit ett kreditkort som jag betalt ner till 0. Idag har jag 4 ff varan 3 försvinner i mitten av oktober.
Vad tror ni om mitt kreditbetygs utveckling och mina möjligheter till ett samlingslån för att samla ihop de värsta lånen?

Någon som tror sig veta hur mina åtgärder kan minska mitt kreditbetyg som är 8,5 idag.
När nästa uppdatering kommer har jag sagt upp ett bostadslån, ett Blankolån på 8500, betalat av 16000 på Blankolån samt betalat av och sagt upp två kreditkort?? Har fem ff varav två försvinner i september och en i början av oktober. Den 9 november är den nyaste sex månader.
Tacksam för svar.

Någon som tror sig veta hur mina åtgärder kan minska mitt kreditbetyg som är 8,5 idag.
När nästa uppdatering kommer har jag sagt upp ett bostadslån, ett Blankolån på 8500, betalat av 16000 på Blankolån samt betalat av och sagt upp två kreditkort?? Har fem ff varav två försvinner i september och en i början av oktober. Den 9 november är den nyaste sex månader.
Tacksam för svar.
Beror också på vad du har för inkomst och underskott av kapital.

Det som är registrerat nu är inkomst 414000 med ett underskott på 71000.
Nuvarande inkomst är 37000/månad plus ett extrajobb som ger 3000 efter skatt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp