Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

stod att Fairlo startade i april

Läste en artikel på Nätet idag om Fairlo... att det är en start up som vill förenkla för människor vid oväntade utgifter utan att behöva ta dyra smslån.
Det stod att Fairlo startade i april förra året och att de i dagsläget har ca 800 kr kunder.

Kommer alla dessa kunder härifrån tror ni :D

Läste en artikel på Nätet idag om Fairlo... att det är en start up som vill förenkla för människor vid oväntade utgifter utan att behöva ta dyra smslån.
Det stod att Fairlo startade i april förra året och att de i dagsläget har ca 800 kr kunder.

Länk?

Jag är en av dem. Lånade 5 000kr. Betald ca 1400 två veckor senare, nu betalar jag ca 250/månad.

800 kunder bara?!

Det låter som väldigt väldigt lite. Jag trodde dom åtminstone hade 4-5.000 kunder.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp