Men hur för du över dina pengar från gamla banken till ditt nya konto om du raderade bank id:t, det jag menar att om det går att ha SEB och Nordea kopplade till samma bank id eller om man lär gå till fysiska banken för att föra över pengarna till nya kontot ?Jag hade Swedbank bankid men raderade det och installerade ett från Nordea nu istället. Samt ytterligare ett från Nordea på jobbmobilen. Vet inte om det svarade på din fråga
Du kan ju identifiera dig hos alla banker allting med vilket bankid som helst. Det är inte bara hos utfärdande bank den gäller.Men hur för du över dina pengar från gamla banken till ditt nya konto om du raderade bank id:t, det jag menar att om det går att ha SEB och Nordea kopplade till samma bank id eller om man lär gå till fysiska banken för att föra över pengarna till nya kontot ?
Okej tack! Skönt att veta så man inte låser in cashen på gamla kontot, för har nämligen ingen Av den gamla fysiska banken i närhetenDu kan ju identifiera dig hos alla banker allting med vilket bankid som helst. Det är inte bara hos utfärdande bank den gäller.