Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Starta upp sparkonto på annan bank

Tycker du Nordea är bra?

Jo, jag gillar Nordea. Nu har dom även 0.55% ränta på sparkonton med fria iuttag. Sen om man vill få högre ränta så kan man sätta in mer eller binda.
Även x-spar där man kan ställa in ett belopp som överförs till ett konto vid varje kortköp.

Superbra. Flyttat allt dit och fått en personlig bankman/rådgivare. Han vet om min spelhistorik men hjälpte mig ändå att samla mina dåliga lån hos Nordea. De tog över hälften av mina lån till halva räntan! Som en ny chans i livet ❤️
Det är mitt mål i framtiden att få kunna samla alla dåliga lån. ❤️ skönt att höra att det gått bra för dig,

Har nu ansökt om att bli kund hos Nordea och ansökt om vanligt bankkort. Men kommer behålla Swedbank ett tag så år vi se sen hur jag gör ☺️

Du kan ha konto i hur många banker som helst.
Jag har Swedbank och är jättenöjd men flyttar stora delar utav lönen till andra banker som har lägre courtage.
När man läst här hur många som drabbats utav orimlig/orättvist uppsägning så ringde jag kundtjänst igår.
Fick höra att i de allra flesta fall handlar det om frekventa överföringar med swish samt utbetalningar från spelbolag
som orsakar problem.
I övrigt kan du obegränsat flytta pengar mellan bankerna.
Frekventa överföringar m Swish måste väl ändå innebära att det är omfattande summor? Några hundra hit o dit jmfr m tiotusentals kronor tex

Det är så jag uppfattar det.
Stora summor är väl inte ovanligt för de som spelar bort sina pengar.

Nu har jag fått konto på Nordea. Testar att göra en liten överföring från mitt swedbankkonto.

Nu har jag fått konto på Nordea. Testar att göra en liten överföring från mitt swedbankkonto.
Hej, tog Nordea uc när du öppnade konto där? Och fick du nytt BankID då? Behöver man en annan mobil att koppla det BankID:t till då eller kan man ha flera kopplat till samma? Tänkte även öppna där jag me

Hej, tog Nordea uc när du öppnade konto där? Och fick du nytt BankID då? Behöver man en annan mobil att koppla det BankID:t till då eller kan man ha flera kopplat till samma? Tänkte även öppna där jag me

Jag gick till kontor istället så dom tog ingen uc. Testa det!

Ingen som har tänkt på marginalen? Är ränta på alla insättningar.

Jag hade Swedbank bankid men raderade det och installerade ett från Nordea nu istället. Samt ytterligare ett från Nordea på jobbmobilen. Vet inte om det svarade på din fråga

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp