Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Starta AB om man har skuldsanering.

Det faktum att man inte tror att det syns att han är Verklig huvudman för att det inte syns på en kreditupplysning är ganska kul :)
Det verkar också som att man tror att en UC är enda vägen till information.

Definitivt spännande :)

Om han tror att borgenärerna bara via UC får reda på saker blir man ju lite nyfiken hur borgenärer får reda på allt ifrån arv till bilägande bland mycket annat som inte framgår på en UC :D

Det faktum att man inte tror att det syns att han är Verklig huvudman för att det inte syns på en kreditupplysning är ganska kul :)
Det verkar också som att man tror att en UC är enda vägen till information.

Definitivt spännande :)
Det är offentliga uppgifter men en borgenär söker inte efter den informationen aktivt på en person som har skuldsanering, dom tar en UC för att kontrollera årsinkomsten och eventuella avkastningar från sparande under en skuldsanering.

På det viset har jag och andra för den delen som har skuldsanering gjort så går man under radarn.

För mig har ingen borgenär tagit någon UC under dom 2 år jag har haft skuldsanering. Creditsafe är den enda upplysningen som tagits. Sen kanske dom har kollat andra ställen där man inte får en kopia, men det vet man såklart inte om man inte får en kopia.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp