Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Större lån samt överskrivande av STORT LÅN

Nu är det strax nytt år och 2014 men jag har några frågor till er som eventuellt sitter inne med svaren eller bra råd. Till att börja med så ska jag nu under januari som kommer gå till banken och skriva över en lägenhet mina föräldrar äger till 90 % (jag står på 10% av lägenheten, lånet är på ca 1 miljon) jag har dragit på detta nu till januari eftersom jag haft ca 20 UC om inte mer, men den den 17 januari har jag bara 1 kvar som försvinner i april. Har under 2013 tjänat ca 127000 på mitt heltidsjobb, hade även lite andra jobb i början på året så säg att jag kommer upp i 135000 intjänat på 2013. 2012 har jag taxerat 127000. Har kreditkortslån på 20000 och ett på 5000. Även några sms lån. Det blir ca 45000 allt som allt med kreditkort och sms lån. Tänkte vänta in den 17 januari och söka ett lån på ca 50000-60000. Hos Lendo? Tänkte lite extra eftersom jag ofrivilligt var tvungen att ta ledigt med obetald semester 2 veckor och hamnar efter med pengarna nu till 25e januari. Tänkte att när jag kommer till banken och ska skriva över lånet på 1 miljon så vill jag ha alla andra skulder betalda, så som ovan nämnda. Min fråga är. Tror ni jag blir beviljad att skriva över lånet på lägenheten? inga betalnings-anmärkningar bara mina lån jag skrivit innan. Tror ni Lendo kan fixa ett lån på 50000-60000 med min inkomst? Vad kan det tänkas att det blir att betala på 5-6 år? eller 10? tänkte ta antingen 5-6 eller 10 år. Ingen ide att sitta betala 2500 då tar jag hellre på 10 och betalar 1500-1800. Tänker om de är värt att söka eller inte.

Gott Slut Gott Nytt alla!

Jag är inte säker på detta men få ett bolån på 1 miljon med den inkomsten verkar otroligt tycker jag. Bankerna räknar ju på deras smått otroliga mall och då ska man ha typ 12000:- kvar efter alla omkostnader och hyror osv.

Jag är inte säker på detta men få ett bolån på 1 miljon med den inkomsten verkar otroligt tycker jag. Bankerna räknar ju på deras smått otroliga mall och då ska man ha typ 12000:- kvar efter alla omkostnader och hyror osv.

Så du tror inte att de godkänner att jag tar över lånet från 10 % till100? Har ändå haft fast jobb 1 år och har det fortfarande. Inga betalnings anmärkningar hemöer

som skrevs innan så kommer banken räkna på dina inkomstet och utgifter.vad di har kvar efter allt är betalt.din årsinkomst är rätt låg.men det är ju bara räkna själv på vad boendet av lägenheten kostar plus dina övrig utgifter.
så ser du vad du får kvar.

Rättar lite från min tidigare text. tjänat ca 200000 på mitt heltidsjobb sedan februari 2013. (jobbar fortfarande där) blir väl ca 220000 på hela året med alla jobb. Tror ni det är stor skillnad att söka med 2 förfrågningar eller 1? söker jag med 2 så kan jag söka början på nästa vecka annars vänta tills mitten av januari då jag bara har 1 UC kvar. Detta

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp