Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Större lån med en betalningsanmärkning

Hejsan.

Lån på 300.000kr
Iaf vad tror ni om mina förutsättningar med 1st anmärkning? samt var rekommenderar ni att man ansöker?

Förutsättningar:
Inkomst: 442 672
Underskott: 1585

Inga lån (Aldrig haft)
Inga krediter (Aldrig haft)
Antal FF: 4st (I november)

Senast ändrad:
uuuhh.... Först och främst välkommen till detta forum.

Det är så många frågor kring ditt inlägg så jag vet inte ens vart jag ska börja...
Du ska låna till massa skit fast du har betalningsanmärkningar.
Du har betalningsanmärkningar fast du aldrig har haft ett lån eller krediter. Du menar att alla anmärkningar kommer från transportstyrelsen och kanske mobilräkningar och sånt?
Du ska aldrig få en anmärkning igen men vill låna till en massa skit

Vill du få ärliga svar här behöver du nog vara ärlig också... Eller förklara så vi fattar

uuuhh.... Först och främst välkommen till detta forum.

Det är så många frågor kring ditt inlägg så jag vet inte ens vart jag ska börja...
Du ska låna till massa skit fast du har betalningsanmärkningar.
Du har betalningsanmärkningar fast du aldrig har haft ett lån eller krediter. Du menar att alla anmärkningar kommer från transportstyrelsen och kanske mobilräkningar och sånt?
Du ska aldrig få en anmärkning igen men vill låna till en massa skit

Vill du få ärliga svar här behöver du nog vara ärlig också... Eller förklara så vi fattar
Håller med dig allt verkar lite luddigt. Tror inte en bank lånar ut pengar om du har liten anmärkning från transportstyrelsen eller för små saker. Då lär dom tänka att kan du itne betala nått sånt litet kan du inte betala ett lån. Tyvärr.

Tyvärr så kan jag inte hjälpa dig då jag absolut inte blev en promille klokare. Hoppas kompis att det ordnar sig för dig

Sök på Lendo. Du har ju inget att förlora på det som det ser ut. 4ff är inga problem

Min betalningsanmärkning hade jag från Transportstyrelsen då jag inte visste att jag körde runt i en bil med en obetald skatt på 445kr.
Skickade ett mail till Kronofogden om omständigheterna och kunde bevisa att jag betalade skulden samma dag som jag fick reda på att jag hade den.
Dem har nu tagit bort min betalningsanmärkning. Så inga lån, inga krediter och inga anmärkningar. Fyfan så skönt!

Mitt inlägg är väl irrelvant nu men för framtida besökare.

Av erfaranhet själv med anmärkningar så går det få lån. Däremot 300 kan nog vara tufft. Jag har via North Mills samlingstjänst "Reduce" ett blancolån på 180k. Generellt sett kan man få lån men väldigt höga räntor (15+%) och förutsatt du har en bra UC score (jag har t ex 1 anmärkning kvar, 280k skulder totalt och score på 4,4 i skrivande stund)

Mitt råd är att inte söka nya lån så länge man har anmärkningar, dels kommer du få många avslag och dom som beviljar sätter väldigt höga räntor = sabba ditt underskott i deklarationen.

Lycka till.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp