Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Större lån 30-40000kr som inte syns på Uc

Hej!!
En fråga vet ni vilka större lån, upp till 40000kr. som inte registreras på uc?

Alltså inte bara förfrågan utan även krediten?

Har inga betalningsanmärkningar och vill inte ha fler lån som syns på min uc. Vet att en del inte registrerar förfrågan men att sedan krediten syns och det vill jag inte!!

Hej, vi har nu rensat mestadels av dina inlägg du korspostat. I framtiden håll dig till ett inlägg. Mvh.

Hej, vi har nu rensat mestadels av dina inlägg du korspostat. I framtiden håll dig till ett inlägg. Mvh.

Hej, tack ber om ursäkt! Jag såg inte funktionen hur jag la in nytt inlägg så sökte svar där jag tänkte kunskapen fanns. Förlåt!! Menade inte att ställa till det, sökte bara svar...

Jo precis tryggkredit skriver på sitt avtal (förut iallafall) på sin sida att dem tar UC, men det är bisnode tydligen

Hej!!
En fråga vet ni vilka större lån, upp till 40000kr. som inte registreras på uc?

Alltså inte bara förfrågan utan även krediten?

Har inga betalningsanmärkningar och vill inte ha fler lån som syns på min uc. Vet att en del inte registrerar förfrågan men att sedan krediten syns och det vill jag inte!!
Se bara upp så du inte får för många bisnode förfrågningar, det kan sänka ditt score på bisnode (men det påverkar inte UC)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp