Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Större chans att få lån beviljat om man ansöker direkt hos bank än att gå genom förmedlare?

Jag kan tillägga att jag båda ggr fick absolut bäst erbjudanden från aktörer som jag innan inte trott på. Så det är svårt att veta innan vilken enskild bank man ska vänta sig till. Det påstås att man nekas andra gången från en bank som man inom 30 dagar fått ett erbjudande ifrån.
Om det skulle vara så så är inte det smart att ansöka genom långivare då jag kanske kommer vara i behov av ett andra lån. Därför det känns bättre att kanske välja en eller två banker direkt inställer för låneförmedlare.

Om det skulle vara så så är inte det smart att ansöka genom långivare då jag kanske kommer vara i behov av ett andra lån. Därför det känns bättre att kanske välja en eller två banker direkt inställer för låneförmedlare.
Ja kanske ska du vid första lånet söka direkt från en bank och när du fått det lånet direkt söka via en låneförmedlare. Då lär du åtminstione vara garanterad att få två lån.

Ja kanske ska du vid första lånet söka direkt från en bank och när du fått det lånet direkt söka via en låneförmedlare. Då lär du åtminstione vara garanterad att få två lån.
Precis, lite så jag tänker.. för dubbla förfrågan är inte bra alls kan jag tänka mig. Då kan ju något kännas skumt.
För många banker vet ju också om att många utav kunderna inte "känner" till låneförmedling och kollar runt räntor genom att direkt ansöka hos bank. Så jag tror inte banker nödvändigtvis drar åt sig öronen för att de ser att det skett någon UC väldigt kort inpå varandra. Men vem vet, det är ju inte så enkelt att veta..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp