Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Ställ in alla bet till ockerräntor

Tänk om alla ställde in sina bet till ockerräntor. Det skulle var såååå braaaa. Undrar vad som händer med bolagen, Lagstiftning.

Bolagen har inlåningsränta på 1-5%
Uppmanar alla att låta sms lån förfalla
Och låta byråkrater,KFM,Inkassobolag
Få jobba lite den som är i sms träsket kommer alldrig ur det iaf

Mjo, jag är ju lika arg på fenomenet jag också. Jag har "ställt in" dom flesta betalningar sen tidigare, dock av andra skäl. Haha.

Men att göra det för att "jävlas"? Hur tänker du då? Det kommer ju bara förstöra för en själv dom närmaste åren och göra skulderna större. Så det straffar en själv mest en gång till.

Senast ändrad:
Om alla då pratar jag alla
Dom som har sms lån hur mycket har dom kvar att leva för varje månad?
Kfm har 4600 som förbehållsbelopp det finns ingen här som har 4600 kr kvar att leva för i månaden.
varför bet ägarna av sms bolag pengar varje månad.

Drabbar bara dig vad är det för inställning
vad tror du om bolagen blir dom inte drabbade?

Varför? Har man tagit lån, även om man ångrar sig, så har man ju inte direkt något val.

Även om man gör som du säger och skiter i det idag så kommer det komma en dag när du måste betala ändå, och då har lånen växt också.

Drabbar bara dig vad är det för inställning
vad tror du om bolagen blir dom inte drabbade?

Njä, tror inte dom står och faller på att några enskilda människor får betalningsproblem. Åtminstone inte seriösa bolag. Dom flesta är nog rätt säkra på att få igen även dom pengarna och mer därtill inom ett par år eller så från nästan alla.

Vad har du kvar i månaden idag?
Finns många arbg. Du kan söka jobb hos där du inte behöver redovisa till
Anders Borg

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp