- Meddelanden
- 2 075
- Mottagna reaktioner
- 2 320
- Poäng
- 1 497
Hej på er. Har fått tag på en expert inom lagar och konsumenträtt! Vid namn AI. En dator alltså... Ställ en fråga och få svar på 5 min:
Tanken är att besökare ska kunna kommentera och sätta betyg på varje svar. Vill någon ha redigeringsaccess, hojta till.
Fördelen med denna tjänst jämfört mot OpenAIs öppna tjänst:
- Kommandot jag använder är anpassat specifikt för juridiska frågor samt bättre struktur.
- Använder den bästa modellen, GPT-4 just nu.
- Inget login behövs mm.
Tänkte köra ett test här med era frågor och se hur det fungerar. Om det är något att spinna vidare på.
Några tips för bästa hjälp
- Var så specifik som möjligt vad det gäller.
- Var tydlig med bakgrunden till frågan, för att jag kan förstå sammanhanget
- En fråga per inskick tack
Just de, hjälpen är gratis och givetvis kan informationen visa sig vara fel. Om du tänker praktiskt agera så som svaret, dubbelkolla! Ha med svaret som referens. Svaret ska ses som en hjälp på vägen, inte ett definitivt svar.
Tanken är att besökare ska kunna kommentera och sätta betyg på varje svar. Vill någon ha redigeringsaccess, hojta till.
Fördelen med denna tjänst jämfört mot OpenAIs öppna tjänst:
- Kommandot jag använder är anpassat specifikt för juridiska frågor samt bättre struktur.
- Använder den bästa modellen, GPT-4 just nu.
- Inget login behövs mm.
Tänkte köra ett test här med era frågor och se hur det fungerar. Om det är något att spinna vidare på.
"Jag kan svara på en mängd frågor inom ramen för lagliga spörsmål. Jag kan också besvara frågor relaterade till lagar och regler som styr utlåning och finansiella transaktioner, till exempel låneregelverk och konsumentskyddslagar."
Några tips för bästa hjälp
- Var så specifik som möjligt vad det gäller.
- Var tydlig med bakgrunden till frågan, för att jag kan förstå sammanhanget
- En fråga per inskick tack
Just de, hjälpen är gratis och givetvis kan informationen visa sig vara fel. Om du tänker praktiskt agera så som svaret, dubbelkolla! Ha med svaret som referens. Svaret ska ses som en hjälp på vägen, inte ett definitivt svar.
Senast ändrad: