Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Speltransaktioner och samlingslån

Hej!

Hur länge kollar bankerna tillbaka ifall man har speltransaktioner när man tar lån?
Min ide är att jag ska ta och försöka på ett samlingslån cirka 3 månader efter min senaste transaktion.

Hur länge tillbaka tittar dom ingentligen?

Hej!

Hur länge kollar bankerna tillbaka ifall man har speltransaktioner när man tar lån?
Min ide är att jag ska ta och försöka på ett samlingslån cirka 3 månader efter min senaste transaktion.

3-6 månader säkert. Men är det vanligt att banker kolla på historiken? Det är inte alla banker som kollar det? Vissa banker kräver bara lönespec och anställningsavtal.

Hej!

Byt till nya konto
3-6 månader säkert. Men är det vanligt att banker kolla på historiken? Det är inte alla banker som kollar det? Vissa banker kräver bara lönespec och anställningsavtal.
Kanske du skulle byta bankkonto .

Min bank Nordea kollade 6 månader tillbaka. Men Svea ekonomi som erbjöd lån, kollade bara 3 månader. Så det beror på bank.

Byt till nya konto

Kanske du skulle byta bankkonto .
Vad menar du? Kan man bara öppna ny bankkonto i en annan bank? Om jag ny byter från Swedbank till Nordea och vill ta ett lån i början i maj. Då kommer banken endast se bara mars och april lönen. Kan man göra så?
Om jag nu vill öppna nytt bankkonto i Nordea, tar dem UC?

Har två konton på swedbank. När jag har spelat har jag använt den som inte är huvudkontot. Ser de alla transaktioner från alla konton i samma bank? Man kan i för sig stänga det kontot innan eller?

Det kan du göra .Behålla huvudkonto och stänga andra .Jag har
Vad menar du? Kan man bara öppna ny bankkonto i en annan bank? Om jag ny byter från Swedbank till Nordea och vill ta ett lån i början i maj. Då kommer banken endast se bara mars och april lönen. Kan man göra så?
Om jag nu vill öppna nytt bankkonto i Nordea, tar dem UC?
Du kan öppna i Swedbank 1 till konto.
Om du vill byta till andra banken Nordea kräver kontoutdrag av din bank och då kommer synas din spelande
Bättre öppna 1 till konto .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp