Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Speltransaktioner och samlingslån

Hur länge sedan var det?
Nej jag spelar inte längre. Men har inkassoskulder som jag betalar och 2 månader gamla speltransaktioner. Har spärrat mig från alla spelsidor jag vet.
Men spelet har tagit mig till de skulder jag har idag plus lite andra grejer. Därför vill jag samla allt och aldrig mer tänka på spel och hur jag ska klara månaden.
2017, men ikano är lite omoderna när det gäller allt… allt ska postas, inget går att göra på hemsidan i princip. Då är de nog lugnt om du inte ska söka förens i april. Har också varit i din sits så jag vet hur det är

Jag får hoppas det då min UC-betyg inte är den bästa (12%). Men den kanske blir bättre till slutet av april. Det jag är rädd från är att de kollar konto, men hoppas jag får erbjudande från någon bank som inte gör det. Tror att Ikano och Satander inte gör det.
Det är fler banker som INTE kollar kontoutdrag än banker som gör det. Det är väldigt få som vill ha kontoutdrag och dom som kan vilja ha kontoutdrag kräver inte det varje gång. Du behöver inte oroa dig för det.

Det är fler banker som INTE kollar kontoutdrag än banker som gör det. Det är väldigt få som vill ha kontoutdrag och dom som kan vilja ha kontoutdrag kräver inte det varje gång. Du behöver inte oroa dig för det.
Tack för svar. Då får jag hoppas de inte gör det. Dem 300k kommer rädda mig och ta tillbaks mig till livet.

Jag fick av ikano när jag var som värst i spelandet. De är verkligen kvar på 90-talet digitalt sett. Fått lån av många stora aktörer - ingen har kollat kontoutdrag. Några smslån aktörer har funktioner som kollar ens konto och där har jag fått avslag typ hälften av gångerna. Men aldrig behövt visa kontoutdrag till stora banker. Har lån hos 7 stora.

Jag fick av ikano när jag var som värst i spelandet. De är verkligen kvar på 90-talet digitalt sett. Fått lån av många stora aktörer - ingen har kollat kontoutdrag. Några smslån aktörer har funktioner som kollar ens konto och där har jag fått avslag typ hälften av gångerna. Men aldrig behövt visa kontoutdrag till stora banker. Har lån hos 7 stora.
När lånade du från IKANO och hur stor summa? Jag bli lite lättad att höra detta men jag tror att det har förnedras lite senaste tiden och att allt fler banker börjar kräva kontoutdrag, men det är enligt vad jag läser här på forumet. Jag tänker söka via förmedlare så man kanske får fler erbjudande och kan välja bort de som kollar på konto.

När lånade du från IKANO och hur stor summa? Jag bli lite lättad att höra detta men jag tror att det har förnedras lite senaste tiden och att allt fler banker börjar kräva kontoutdrag, men det är enligt vad jag läser här på forumet. Jag tänker söka via förmedlare så man kanske får fler erbjudande och kan välja bort de som kollar på konto.
Har två stora lån hos dem. Första på 100k för några år sedan och det andra på 200k är från 2021

Jag provade söka lån via zmarta, fick inget erbjudande. Swedbank fanns med där.

Så jag provade söka via Swedbank istället ( via appen ) och fick erbjudande direkt. Jag har sjukt mycket spel transaktioner och uc Score på 26% samt 25 FF.

Dock trogen kund i 17 år om det hjälpte kanske..

Om du får hos ikano vore det toppen. Ja lite gammaldags men rak amortering! Och otroligt sjysta om man får betalningsproblem någon gång. Gillar de starkt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp