- Meddelanden
- 1 109
- Mottagna reaktioner
- 590
- Poäng
- 597
Jag är glad att nya svenska spellicensen kom, tack vore den så har jag varit spelfri i 2månader, känns fantastiskt. Är 100% omöjligt att spela. Synd att detta inte kom lite tidigare, spelade bort 100tusen på julaftonen som va.
Men ändå, jäkligt glad att inte kunna spela längre, tänker inte lika mycket på spel längre. Varit spelberoende sen jag va 17 år, är 27 idag. Och sitter med skulder hos kronofogden på 400tkr tack vore spelmissbruket. Det gör ont av sina misstag, men nu är de bara att kämpa sig igenom så blir allt normalt igen om ett par år..
Ni som inte vet om denna spelpaus.se så rekommenderar jag den till alla som spelar med missbruk. Den räddade mig verkligen.
Man kan välja 1månad, 6 månader, 1år mm. Super! Kommer välja 1år när mina 6 mån har gått.
Har ni gjort detta och har de hjälpt er?
Men ändå, jäkligt glad att inte kunna spela längre, tänker inte lika mycket på spel längre. Varit spelberoende sen jag va 17 år, är 27 idag. Och sitter med skulder hos kronofogden på 400tkr tack vore spelmissbruket. Det gör ont av sina misstag, men nu är de bara att kämpa sig igenom så blir allt normalt igen om ett par år..Ni som inte vet om denna spelpaus.se så rekommenderar jag den till alla som spelar med missbruk. Den räddade mig verkligen.
Man kan välja 1månad, 6 månader, 1år mm. Super! Kommer välja 1år när mina 6 mån har gått.
Har ni gjort detta och har de hjälpt er?