har varit pank senaste två veckorna och har tagit ett snabblån på 9000 kr som ska betalas tillbaka inom 14 dagar, jag spelade upp det på poker på två dagar. jag blev sjukskriven i tis förra veckan och jag väntar på min sjukpenning/sjukersättning. vet ej än hur mkt det kommer att bli eller om det kommer denna månaden. Men om jag får det så blir det runt 7-10 tusen kr tror jag. Lånet jag tog har ej ränta så länge jag betalar det inom 14 dagar, man kan förlänga det till 30 dagar för en ränta på 1-2 tusen kr. Detta är det första lån jag har tagit och har aldrig haft skulder/kronofogden, jag har tänkt att ta ett nytt lån för att spela igen. jag har slutat att spela många gånger, men alltid kommit tillbaka, först nu är det jag börjar få skulder. vill ej hamna hos kronofogden, men ja kan ej sluta spela. om jag får min ersättning denna månaden och om det ligger på minst 7 tusen kr så kan jag betala av det inom 14 dagar utan någon ränta, om jag inte får ersättningen förens nästa månad så kommer jag behöva ta ett nytt lån i vilket fall som helst. ja vet att ja borde sluta o spela nu kommande två veckorna och betala av lånet om jag får ersätting denna månaden och sen vänta tills nästa lön innan ja börjar spela igen, men ja kan spela o vinna tillbaka det denna veckan och sen har jag 7-10 tusen denna eller nästa månad att använda ist. vet ej vad ja kommer att göra