Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

spelmissbrukare!!

har varit pank senaste två veckorna och har tagit ett snabblån på 9000 kr som ska betalas tillbaka inom 14 dagar, jag spelade upp det på poker på två dagar. jag blev sjukskriven i tis förra veckan och jag väntar på min sjukpenning/sjukersättning. vet ej än hur mkt det kommer att bli eller om det kommer denna månaden. Men om jag får det så blir det runt 7-10 tusen kr tror jag. Lånet jag tog har ej ränta så länge jag betalar det inom 14 dagar, man kan förlänga det till 30 dagar för en ränta på 1-2 tusen kr. Detta är det första lån jag har tagit och har aldrig haft skulder/kronofogden, jag har tänkt att ta ett nytt lån för att spela igen. jag har slutat att spela många gånger, men alltid kommit tillbaka, först nu är det jag börjar få skulder. vill ej hamna hos kronofogden, men ja kan ej sluta spela. om jag får min ersättning denna månaden och om det ligger på minst 7 tusen kr så kan jag betala av det inom 14 dagar utan någon ränta, om jag inte får ersättningen förens nästa månad så kommer jag behöva ta ett nytt lån i vilket fall som helst. ja vet att ja borde sluta o spela nu kommande två veckorna och betala av lånet om jag får ersätting denna månaden och sen vänta tills nästa lön innan ja börjar spela igen, men ja kan spela o vinna tillbaka det denna veckan och sen har jag 7-10 tusen denna eller nästa månad att använda ist. vet ej vad ja kommer att göra

sluta innan det är för sent. jag är själv spelberoende och har varit länge.
jag har blivit dömd för bedrägeri 3 gånger, gjort samhällstjänst och har skulder på över en halv miljon och är under 25 år. kommer aldrig kunna ha ett normalt liv utan att flytta till asien är min framtid och enda hopp.
vill du ha en sån framtid? sluta spela innan du ställer till det och förstör ditt liv för all framtid.

du har rätt, det är ej för sent än. men som jag spelar så kommer jag att problem, spelat bort över en kvarts mille på 6 mån, e ej lånade pengar, jag trodde aldrig jag skulle låta det gå så långt, jag sa alltid till mig själv att alltid ha backup stålar, så jag satte gränsen på 100 000 så skulle jag sluta, jag gjorde det i 2-3 månader men sen började jag igen, och sen blev det att stanna vid 20 000, men det blev ej heller av, senaste månaden har jag varit tvungen att sjukskriva mig och flytta från min lägenhet, och jag har sagt att jag aldrig ska ta ett lån i hela mitt liv, haha. om allt går rätt så kan jag betala av det inom 14 dagar så slipper jag någon ränta alls. e 21 föresten

Sluta Innan det hinner gå för långt. För tro mig det kommer annars att eskalera. Snabbt!
Jag är själv spelmissbrukare men är spelfri. Jag spelade också kontrollerat i början men det så spelade jag mer och mer. Tog nåt lån då men kunde betala det igen. Höll väl ett år med snabblån och spel tills jag hade de flesta smslån som fanns + en massa andra större lån. Jag spelade så mycket jag kunde var månad och varje månad var den samma 3 dagar efter lön var lönen slut.
Brukade även spela upp min mans lön. Jag hamnade hos kfm och har löneutmätning. Då tog jag lån i min mans namn och fortsatte spela. Tillslut hamnade han också hos kfm.
Men sen en dag kom min man äntligen på mig och han fick veta allt om mitt spelmissbruk, kfm och hans skulder. Tillsammans klarade vi det och med hjälp kunde kan jag vara spelfri. Jag vill aldrig tillbaka... Höll allt hemligt i 4 år.

Så jag menar bara att försök sluta nu!! För snabbt sitter du här med massa lån. Ta hjälp. Låt någon annan sköta ekonomin och Ha bara "fickpengar " i kontanter. Ge bort din dator osv. Gör allt för att inte kunna spela. Och blocka dig på livstid på spelsidorna. Fast det kommer ju nya sidor hela tiden så det är bättre att inte ha någon dator, bankdosa och betalkort.

Lycka till!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp