- Meddelanden
- 31 507
- Mottagna reaktioner
- 16 521
- Poäng
- 11 977
Vad då, om hon berättar eller inte?Hon plågas också pga detta, om någon jag vet.
Det är inget som blir lättare för mig för att trådstartaren berättar.
Vad då, om hon berättar eller inte?Hon plågas också pga detta, om någon jag vet.
Verkligen en lycklig människa, kanske är det här den enda platsen du är lycklig eftersom här finns många som inte är det?
Ber om ursäkt, menade inte dig utan just trådstartarenDet är inget som blir lättare för mig för att trådstartaren berättar.
Det blir mycket lättare för henne om hon berättar sanningen, de måste gå igenom detta tillsammans, det är det enda sättetBer om ursäkt, menade inte dig utan just trådstartaren
Du kan trycka på "redigera" om du kommer på saker du vill lägga till, så slipper du skriva (och vi andra läsa) flera inlägg på raken.Det blir mycket lättare för henne om hon berättar sanningen, de måste gå igenom detta tillsammans, det är det enda sättet
Nu såg jag. TackDu kan trycka på "redigera" om du kommer på saker du vill lägga till, så slipper du skriva (och vi andra läsa) flera inlägg på raken.
Lugna ner digVerkligen en lycklig människa, kanske är det här den enda platsen du är lycklig eftersom här finns många som inte är det?
ja berätta kommer jag att göra , men är det någon som vet hur länge man måste ha haft skulder hos kronofogden innan man kan ansöka om skuldsanering och kan dem bevilja det fast man är gift ?Berätta gärna. Blir så jäkla konstig stämning när en icke ont anande sambo hittar kronofogden hemma i bostaden en dag, eller hittar sin bostad ute på hemnet...
Jag kommer att berätta allt , det finns inget annat än att göra dettaVad då, om hon berättar eller inte?Hon plågas också pga detta, om någon jag vet.
ja berätta kommer jag att göra , men är det någon som vet hur länge man måste ha haft skulder hos kronofogden innan man kan ansöka om skuldsanering och kan dem bevilja det fast man är gift ?