Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Spelmissbruk och skulder.

Ja jag har varit inne på dom banorna att hyra ut ett rum för är en attraktiv lägenhet med full utrustning och nyrenoverad och bor i Stockholm. Så borde inte vara svårt att hyra ut ett rum för 5000kr minst.

Bara att välja och vraka,hugade finns d massor av. Fick mkt svar direkt men väntade in rätt person.

Prata med Nordea och förklara.
Brukar inte vara omöjligt.

Ferratum är väl det värsta skiten du har så den är väl fokus.

Ligger du på nytt avtal hos dom eller efter gamla? Dom har 9% i månaden enligt gamla om jag minns rätt...

Ja man kan ju alltid ringa och kolla.kan ju inde göra någon skada.

Vet inte riktigt vilket kag har på ferratum. Men det står månatlig ränta 3,26%

Skaffade det första gången sent förra året så borde inte vara det gamla. Har även avslutat det och öppnat upp kontot på nytt igen i år. Så bör vara det nya.

Ja man kan ju alltid ringa och kolla.kan ju inde göra någon skada.

Vet inte riktigt vilket kag har på ferratum. Men det står månatlig ränta 3,26%

Skaffade det första gången sent förra året så borde inte vara det gamla. Har även avslutat det och öppnat upp kontot på nytt igen i år. Så bör vara det nya.

Är nya då så inte helt åt helvete :)

Sedan måste du försöka få ett samlingslån så du får ner kostnader så du kan leva iaf.

2000 SEK är inte mycket

Är nya då så inte helt åt helvete :)

Sedan måste du försöka få ett samlingslån så du får ner kostnader så du kan leva iaf.

2000 SEK är inte mycket

Villen tur.

Ja det är planen tills årskiftet. Men måste beta av mina krediter som syns så jag får bättre kreditvärdighet. Får 2.000kr helt fritt till vad kag vill för betalar ingen mat. Så kan klara mig ett tag på det. Suger att det blir så till semestern.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp