Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Spelmissbruk och kronofogden

Men att ha lämnat felaktiga uppgifter för att få lånet kan vara det

Möjligt. Det var dock inte det jag skrev utan att det inte är brottsligt att inte kunna betala tillbaka på sina lån :D Om vi nu förutsätter att folk skriver rätt uppgifter i sin ansökan :D

Inte hittat någon som blivit dömd för det, då har oftast den personen begått urkundsförfalskning också eller annat brott på vägen..

Kreditgivaren har också skyldighet, börjar dom anmäla allt sånt så lär deras licens för utlåning utredas därefter.

Därav sällan du ser sånt.

Inte hittat någon som blivit dömd för det, då har oftast den personen begått urkundsförfalskning också eller annat brott på vägen..

Kreditgivaren har också skyldighet, börjar dom anmäla allt sånt så lär deras licens för utlåning utredas därefter.

Därav sällan du ser sånt.
Som sagt det finns folk som går lösa och ingen gör ett skit som begår stora kriminella handlingar driver företag med bara kriminella och lurar både människor o staten på pengar jaga dom istället !
Börjar fan bli irriterad

Oj vad brev och samtal det trillar in nu. Är det vanligt att aktörer ringer från skyddat nummer tillslut när man inte svarar?

Oj vad brev och samtal det trillar in nu. Är det vanligt att aktörer ringer från skyddat nummer tillslut när man inte svarar?

Svarar aldrig på skyddat, men den gången jag råkade göra det så var det Captums inkasso. Alla andra har jag blockat.

Blandat, ringer skyddat, mobil och fast.

Lika bra att svara, dom är inte otrevliga lite tröga bara :)

Mig ringer dom inte längre, speciellt inte santander efter jag frågade om han var helt dum i huvudet efter jag förklarat läget och ändå frågade om jag inte kunde betala lite.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp