- Meddelanden
- 31 503
- Mottagna reaktioner
- 16 520
- Poäng
- 11 977
Nej.
Det är inte brottsligt att inte kunna betala tillbaka på sina lån.
Men att ha lämnat felaktiga uppgifter för att få lånet kan vara det
Nej.
Det är inte brottsligt att inte kunna betala tillbaka på sina lån.
Men att ha lämnat felaktiga uppgifter för att få lånet kan vara det
Om vi nu förutsätter att folk skriver rätt uppgifter i sin ansökan 
Som sagt det finns folk som går lösa och ingen gör ett skit som begår stora kriminella handlingar driver företag med bara kriminella och lurar både människor o staten på pengar jaga dom istället !Inte hittat någon som blivit dömd för det, då har oftast den personen begått urkundsförfalskning också eller annat brott på vägen..
Kreditgivaren har också skyldighet, börjar dom anmäla allt sånt så lär deras licens för utlåning utredas därefter.
Därav sällan du ser sånt.
Oj vad brev och samtal det trillar in nu. Är det vanligt att aktörer ringer från skyddat nummer tillslut när man inte svarar?
Oj vad brev och samtal det trillar in nu. Är det vanligt att aktörer ringer från skyddat nummer tillslut när man inte svarar?

Ja det händer! Är i samma sits som duOj vad brev och samtal det trillar in nu. Är det vanligt att aktörer ringer från skyddat nummer tillslut när man inte svarar?
Mig ringer dom inte längre, speciellt inte santander efter jag frågade om han var helt dum i huvudet efter jag förklarat läget och ändå frågade om jag inte kunde betala lite.