Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Spelbolag

Kan man anmäla spelbolag som fortsätter skicka reklam till en?

Jag har spärrat mig via spelstopp, men fick senast idag mail om spel från ett bolag med svensk spellicens...

Jag fick reklam, mail skrev till bolaget och fråga om inte det bröt mot reglerna. Fick den snabbaste responens någonsin från ett spelbolag på riktigt tog nog inte ens minut.

"vi har tagit emot ditt meddelade om avstängning" eller nått sånt.

Skrev tillbaka att jag ville ha ett riktigt svar på frågan om det var "olagligt" Mem har inte fått nått än i alla fall. Så lite principiellt funderar jag på att anmäla till spelinspektionen.

Skriv till spelinspektionen istället.. det kan förlora sin spelicens om de bryter mot detta.. spelinspektionen är hårda med detta

Skriv till spelinspektionen istället.. det kan förlora sin spelicens om de bryter mot detta.. spelinspektionen är hårda med detta

Det är ARN man ska vända sig till. Men det skadar nog inte att informera spelinspektionen heller såklart.

Kan man anmäla spelbolag som fortsätter skicka reklam till en?

Jag har spärrat mig via spelstopp, men fick senast idag mail om spel från ett bolag med svensk spellicens...

Jag har också fått Mail!
Samt erbjudande via sms.
Sjukt störande.
Men är glad att spelpaus.se funkar.
2 dagar kvar till spelfri i en månad.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp