Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Spelberoende med över 1 miljon i skulder, finns det en väg ur detta?

Hoppar in och skriver några rader igen till ”dagboken”

Har inte spelat eller haft något direkt sug, är dock orolig att bli triggad nu under när man nyss fått lön så det känns skönt att min man kollar mitt konto varje dag.

Trots mångas varningar/förmaningar här så tog jag med hjälp av min man ett lån för att lösa allt förutom de stora två stora lånen som jag har kvar. Men nu kan jag betala alla mina lån/räkningar och har en budget i balans så får det vara såhär ett år framåt sen får vi se om vi kan baka in något i huslånet framöver, kan inte det just nu då vår bank kollar transaktioner..

Kommer vara en lång väg framåt som kommer vara gropig stundtals men jag hoppas så att jag kan komma segrande ur detta.

Hoppar in och skriver några rader igen till ”dagboken”

Har inte spelat eller haft något direkt sug, är dock orolig att bli triggad nu under när man nyss fått lön så det känns skönt att min man kollar mitt konto varje dag.

Trots mångas varningar/förmaningar här så tog jag med hjälp av min man ett lån för att lösa allt förutom de stora två stora lånen som jag har kvar. Men nu kan jag betala alla mina lån/räkningar och har en budget i balans så får det vara såhär ett år framåt sen får vi se om vi kan baka in något i huslånet framöver, kan inte det just nu då vår bank kollar transaktioner..

Kommer vara en lång väg framåt som kommer vara gropig stundtals men jag hoppas så att jag kan komma segrande ur detta.
Har läst hela tråden och tycker du är supergrym!
jag blev lite nyfiken på vilken bank ni har eftersom du skrev att de kollar transaktionerna? När jag tog bolån med min sambo så kollade de ingenting sånt!

Har läst hela tråden och tycker du är supergrym!
jag blev lite nyfiken på vilken bank ni har eftersom du skrev att de kollar transaktionerna? När jag tog bolån med min sambo så kollade de ingenting sånt!

tack det var snällt!
Vi har Nordea, de gjorde det förut på oss när vi utökade vårt bolån men det var typ 6 år sen så de kanske inte gör det längre men jag vågar inte riskera då min historik är katastrof.

Vi hoppas ju kunna ta ett samtal med banken längre fram för att se om de kan hjälpa ”oss” på något sätt med att samla lån hos dem eller öka vårt bolån eller både och men nu behöver min UC bli bättre och min kassa kontohistorik försvinna

Din man verkar vara en klippa ! Håller tummarna att ni löser detta tillsammans !!
Får man lov att fråga vad din man fick för ränta på lånet han tog åt dig ? För jag antar att hans kontohistorik och UC såg bättre ut än din då ?

Din man verkar vara en klippa ! Håller tummarna att ni löser detta tillsammans !!
Får man lov att fråga vad din man fick för ränta på lånet han tog åt dig ? För jag antar att hans kontohistorik och UC såg bättre ut än din då ?

Ja det är han verkligen, tack det gör jag med!

5,48 % i ränta fick han, han tjänar väldigt bra och har inga lån/krediter förutom vårt bolån som vi delar samt inga UC förfrågningar så hans UC är väl typ perfekt skulle jag tro

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp