Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Spärrat bankkort..

Hur kan du ha övertrasserat ett kort utan kredit?
Förr vet ja dom i kassan frågade konto el kredit? kunde man säga kredit fast man hade konto så gick d handla ändå trots att man inte hade nån kredit...då dras ju inte pengarna direkt från banken och man kunde hinna sätta in på banken..eller så åkte man på lite extra ränta bara nrä man hade några hundringar minussaldo...upprepat beteende resulterar dock i spärrat kort! :p

Ja...det är så, men jag alltid betalat in allt inom en vecka? Då det varit precis innan lön !!
Sen är det väl så att jag gjort detta vid 4 tillfällen....och därmed är jag rökt! !
Det är jobbigt med allt just nu, och att inte ha ett kort att ta ut på el handla på känns som stenåldern..!!
Men får väl skylla mej själv!

Ja...det är så, men jag alltid betalat in allt inom en vecka? Då det varit precis innan lön !!
Sen är det väl så att jag gjort detta vid 4 tillfällen....och därmed är jag rökt! !
Det är jobbigt med allt just nu, och att inte ha ett kort att ta ut på el handla på känns som stenåldern..!!
Men får väl skylla mej själv!

Låter ju extremt tufft från din bankssida. Var det ett vanligt visa?

Ja..!! Bara Visa kort utan kredit !!! Frågan var ju oxå,,om jag ansöker om kort i en annan bank, utan kredit! Tar de då Uc på mej ? Ock kan jag begära att få ett uttags kort som väl är ett maestro då ?
Usch vad jag hatar allt nu !!

Nej..fick ingen varning alls innan kortet blev spärrat !! Ringde Handelsbanken och då fick jag veta hur det låg till....Men känner ju mer o mer nu att jag får skylla mej själv....även om det inte kommer bli lätt att leva vardagen utan kort...Var för feg för att i fråga sätta just då!! Har ju skulder o anmärkningar,,, , känner mej som en nolla !! Kan jag fråga om ett vanligt uttags kort ?? Eller ska jag strunta i det....Allt känns så jobbigt nu !

Nej..fick ingen varning alls innan kortet blev spärrat !! Ringde Handelsbanken och då fick jag veta hur det låg till....Men känner ju mer o mer nu att jag får skylla mej själv....även om det inte kommer bli lätt att leva vardagen utan kort...Var för feg för att i fråga sätta just då!! Har ju skulder o anmärkningar,,, , känner mej som en nolla !! Kan jag fråga om ett vanligt uttags kort ?? Eller ska jag strunta i det....Allt känns så jobbigt nu !

Om du struntar i att ta tag i problemen, ja då är du en nolla. Alla kan få problem, ekonomiska mm det är inget att skämmas för, det är sättet som du hanterar det hela som avgör, så se till att ringa banken igen. Om situationen är helt hopplös så kanske du ska söka skuldsanering, det är heller inget att skämmas för.

Bank kort

Hej!
Ett tips, är att du på Marginalen bank kan öppna bankonto och få visakort, men ej kredit vid anmärkningar! Jag själv har gjort det och det jag har är Vardags paketet med visa utan kredit då jag har anmärkningar! De tar ej ngn kreditupplysning så länge du ej ska ha kredit!
Mycket smidigt och allt var klart på en vecka.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp