Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Spärrad pga förtidsinlösen

De e är ju lite konstigt! Men de kanske ska lägga ner, säkra sina pengar?

Ja jag vet och jag tog dessa erbjudanden också ..men tydligen har jag lånat för mycket och många ggr hos dom
Så sätts en spärr automatiskt för att inte hamna i lånekarusell ..så säger dom i alla fall och jag har inte misskött mig

Hur länge var du kund hos "Daypay",innan dom började neka dig lån "gran"?.Nej jag tror inte att du med flera misskött era lån,skulle bara vara roligt att veta på ett ungefär när dom började säga så.Någon som jag pratade med påstod att detta började för snart 1 år sedan.

Hur länge var du kund hos "Daypay",innan dom började neka dig lån "gran"?.Nej jag tror inte att du med flera misskött era lån,skulle bara vara roligt att veta på ett ungefär när dom började säga så.Någon som jag pratade med påstod att detta började för snart 1 år sedan.
Ja ungefär där för något år sedan .
Har inte behövt låna men gjorde ansökan för ett tag sen och fick det svaret och försökte igen på nytt bara för några dagar sen.men nope..jag vet inte varför och vad det beror på..de kan inte heller ta bort denna spärr

Jag vet inte hur länge jag var kund men tyckte de var särklass bästa lånet

Skulle tro att de gör så för att en kund som betalar i förtid är en dålig kund för dem (genererar mindre ränteinkomst).

Ja ungefär där för något år sedan .
Har inte behövt låna men gjorde ansökan för ett tag sen och fick det svaret och försökte igen på nytt bara för några dagar sen.men nope..jag vet inte varför och vad det beror på..de kan inte heller ta bort denna spärr
Dom kan säkert ta bort spärren,om inte annat så är det väl dom själva som satt dit den en gång,kan man ju tycka i alla fall.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp