Med tanke på att du verkar ha snudd på alla smslån som finns så skulle jag rekommendera att ta primal, försöka låna 35 och betala av så många av lånen du bara kan med de pengarna. Även om du måste vänta tills tors/fredag innan du har pengarna.Verkar ta lång tid med primal. Skulle behöva prngar senast ons eller tisdag. Hur är nätlån extrakredit o förskottslön? Tar gärna hos ngn av dom så länge dom inte har något med grandvik eller dom här abe ltd invest o göra vill inte råka ut för det hemska som.vissa gjort
Kan man maila dom o ta bort min ansökan vill inte ha massa brev hem o behöva skicka idkopior ville som sagt godkänna via bankid o att det är klart. Finns det ngra sånna lån kvar
Dem är snabba,första gången troligtvis du ta bilden på körkort och maila till dem och när du får skuldebrev du kan skriva under och ta foto på det och maila till dem.Skuldebrev kan du inte få via mailet(det har jag aldrig fått).Kan man maila dom o ta bort min ansökan vill inte ha massa brev hem o behöva skicka idkopior ville som sagt godkänna via bankid o att det är klart. Finns det ngra sånna lån kvar
Jag har aldrig haft nån avbetalning via inkaso hos dem.Har varit extrem snabba med extra avgifter när man är försenad ett par dagar,väldigt svårt att kontakta dem(ville inte besvara mina mail när jag ville ångra ett lån och ville inte diskutera detta via telefon),till slut när jag kontaktade FI och förmedlade ett meddelande till dem då plötsligt började dem besvara mina mail(7-8 obesvarade mail)...Nätlån är bra avbet på inkasso bra
Du måste skriva under skuldebrevet för att få lånet...Usch skojar ni. Men om jag inte skriver under ngt skuldebrev så har jag ju inte godkänt lånet. Det borde väl inte vara problem. Har redan mailat att jag inte vill ha lånet att de ska ta bort låneansökan