Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Spärrad hos banken

Som ni vet startar vår löneutmätning denna månad. Upptäcker nu ikväll att våra bankkort är spärrade och vi kommer inte in på internetbanken...
Har ni vatt med om detta? Hur gör man nu?

Som ni vet startar vår löneutmätning denna månad. Upptäcker nu ikväll att våra bankkort är spärrade och vi kommer inte in på internetbanken...
Jag har löneutmätning och jag kommer in på min bank och kan använda mitt kort. Jag frågade på min bank hur de kommer bli när man har löneutmätning och fick till svar att så länge jag sköter det jag har hos dom så är de ingen fara. Jag har Handelsbanken

Jag har haft löneutmätning under många år men har aldrig blivit spärrad hos banken.Bank kort fungerade som vanligt,ingen förändring...
Det är något annat som har hänt hos dig och det har inget med löneutmätningen att göra!!!

Fick byta kort från mastercard till maistro kort när jag fick inledande skuldsanering men allt annat fungerade som vanligt

Är båda bankkort spärrade? Har ni nån skuld som gått till KFM från eran bank?

Vi ligger efter en betalning på ett lån, trodde jag skulle hinna rätta till det lite men tyvärr. Har en otrevlig bankman som inte förstår nåt heller av ens situation. Men jag har mejlat nu, får se om det kan hjälpa oss. Står ju här helt utan pengar. Har räkningar som ska betalad osv.. Usch man är inte värd ett ruttet ägg! Man känner sig värdelös!

Vi ligger efter en betalning på ett lån, trodde jag skulle hinna rätta till det lite men tyvärr. Har en otrevlig bankman som inte förstår nåt heller av ens situation. Men jag har mejlat nu, får se om det kan hjälpa oss. Står ju här helt utan pengar. Har räkningar som ska betalad osv.. Usch man är inte värd ett ruttet ägg! Man känner sig värdelös!
Känner med dig, en del människor jobbar på fel plats. En del ska bara jobba med maskiner. Men de kan ju knappast beslagta era pengar? Det har de ingen rätt till?! Och varför spärra era bankkonton? Ta ut era pengar idag och skaffa ett konto i en annan bank. Vilken skitstövel till bankman. Om man ligger efter med en inbetalning??! Suck!

Men fy. Kan de göra så? Inte är du värdelös för det, så som du kämpat! ❤️
Sitter själv i en helvetessits nu så en helg som skulle vara dräglig förvandlades till en mardröm.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp