Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Sover i bilen inatt

Jag har lyckats dra på mig skulder till personer. 20.000kr för typ 100e gången.

Pga utmätningsförsök och anmärkningar är jag helt körd gällande lån. Provat överallt.
Utmätningsförsöket är det som sabbar, trots okej inkomst och fast jobb.
Inget skuldsaldo.

Sover i bilen då jag inte vågar vara hemma, sitter och tittar på den trettiometer höga bron. Den känns lite småaktuell just nu. Är inte värd att sova i en varm säng som jag beter mig.
Mitt spelberoende tar död på mig, kämpat i så många år, det är sjukt.

Försöker spara lite på batteriet, ska räcka i många timmar till. Är på 96% nu.

Om någon är vaken inatt skriv gärna för att hålla mig aktiv i kylan. Kommer bli kallt.
Börjar jobba 06.30 så tills dess är jag här till o från.

Jag har 0kr på kontot och redan skulder som täcker hela januarilönen och lite till så ge mig en anledning till varför man ska fortsätta kämpa. Jag sänker bara alla i min närhet. Tror tom att mina föräldra r ångrar att jag ens blev född så mycket skit jag ställer till med.

Folk säger att bara fega begår självmord men dom som lyckas är inga fegisar utan jag fattar inte hur dom lyckas ta steget till att faktiskt göra det.
Men vännen, 20.000 för typ 100 gången? Dina vänner som lånade ut dessa pengar vet att du har de tufft så de kommer säkert att hjälpa dig att få betala tillbaks dessa i din takt. Dina föräldrar älskar dig jättemycket! Pengar är inte allt!! Åk hem o sov i sängen. Sen ringer du till kommunens skuldrådgivare imorgon. Be dina föräldrar om hjälp! Imorgon är en ny dag!
Kanske är de dags att släppa allt till kf? Då kan du spara en liten buffert innan de mäter ut lönen.
Kramar

Men vännen, 20.000 för typ 100 gången? Dina vänner som lånade ut dessa pengar vet att du har de tufft så de kommer säkert att hjälpa dig att få betala tillbaks dessa i din takt. Dina föräldrar älskar dig jättemycket! Pengar är inte allt!! Åk hem o sov i sängen. Sen ringer du till kommunens skuldrådgivare imorgon. Be dina föräldrar om hjälp! Imorgon är en ny dag!
Kanske är de dags att släppa allt till kf? Då kan du spara en liten buffert innan de mäter ut lönen.
Kramar
Det är nog inte "vänner" som lånat ut dessa pengar! Finns andra "låneinstetut" som inte vänder sig till kf!

Jag vet vad du går igenom.det handlar egentligen inte om de 20 000 kr.det handlar om ett missbruk.och man faller tillbaka gång på gång...vet inte om din familj eller vänner vet om ditt missbruk.?
Sök hjälp...det löser sig alltid med ekonomi. Vi har ju tagit återfall 1000 gånger innan..låt det stanna vid 20 000.du har tur ..du kan stoppa det nu genom att söka hjälp..Vi klarar inte detta själva det vet du och jag. .åk hem och berätta för dina föräldrar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp