SkatteverketDe vet min vanlig arbetsplats, men det här sommarjobbet är en ny plats. Hur kommer de vetta min nya plats och det är bara 2-3 månaders sommar jobb? Och du sa att det syns , vart det syns?
Efter första lönen syns alla uppgifter hos skatteverket (förutsatt att arbetsgivaren betalar in skatt förstås)Kommer KF vetta direkt att jag har börjar sommar jobba? Eller hinner jag få full lön på de 2-3 månader?
Första lönen borde du får ut. Sedan beror det på hur snabbt KFM kollar upp just dina inkomster.Så det betyder att jag kommer ha full lön på första lönen utan utmätning, efter hur mycket kommer utmätas och hur mycket kommer jag kommer få isåfall blir utmätning? Har inte skett utmätning på mig ens så länge.
Jag tror att det inte blir utmätning när det rör sig om så kort tid. Det är semestertider osv.Så det betyder att jag kommer ha full lön på första lönen utan utmätning, efter hur mycket kommer utmätas och hur mycket kommer jag kommer få isåfall blir utmätning? Har inte skett utmätning på mig ens så länge.
+1 på denJag tror att det inte blir utmätning när det rör sig om så kort tid. Det är semestertider osv.