Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Socialbidrag/Matpengar till bostadslös?

Ekonomiskt bistånd kollar 3 månader tillbaka på kontoutdrag och inkomster (Swish el lån in på konto räknas också som inkomst)
Dom vill se deklaration, kontrolluppgifter osv osv är massa papper som ska in första tillfället men när man väl är förbi det brukar det rulla på…
Ansök du har inget att förlora, låter ju som du borde vara berättigad bistånd , normen ligger på ca 4000 kr. Lycka till!
Tack för svar!

Har du sökt bidrag tidigare och inte blivit beviljad? Annars förstår jag inte varför du inte haft inkomst sedan januari.
Har sökt tidigare, men blev nekad då jag ägde en bostadstt när jag ansökte.. Dem sa att man inte får äga tillgångar när man söker hjälp. Äger inte den längre då den är på tvångsförsäljning. Har inte haft inkomst på 11månader. Har endast låna pengar av kompisar till mat, några hundra i månaden! Haft ett jävla helvete!

Ekonomiskt bistånd kollar 3 månader tillbaka på kontoutdrag och inkomster (Swish el lån in på konto räknas också som inkomst)
Dom vill se deklaration, kontrolluppgifter osv osv är massa papper som ska in första tillfället men när man väl är förbi det brukar det rulla på…
Ansök du har inget att förlora, låter ju som du borde vara berättigad bistånd , normen ligger på ca 4000 kr. Lycka till!
Tack, hoppas att jag får något iaf. Bostadslös och inte haft inkomst på 11månader. Så någo hjälp borde man få.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp