Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Snart slut eller är slut, orkar inte mer
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Aleeex" data-source="post: 251900" data-attributes="member: 4630"><p>Sluta spela och sök hjälp för det. Är själv spelmissbrukare och jag har slutat många gånger men jag har fallit tillbaka varje gång förutom nu efter jag gjorde en behandling som lärde mig olika verktyg för att motstå suget.</p><p></p><p>Sedan angående din ekonomi blir svårt att säga vad du ska göra när man inte vet alla förutsättningar. Men ifall du har löneutmätning redan så blir samlingslån svårt. Jag skulle kontakta skuldrådgivaren i din kommun om jag var du och få hjälp med en eventuellt skuldsaneringsansökan. Dock måste du bevisa att du ändrat ditt beteende till spel så kan dröja ett tag innan det skulle bli godkänt. </p><p></p><p>För att klara dig denna månad så kolla ifall du kan få låna av en vän/familj eller om du kan käka hemma hos någon anhörig. </p><p></p><p>Jag vet att allt kanske känns hopplöst, men slutar du spela och söker hjälp för det så kommer allt att bli bättre. Fortsätter du spela blir allt bara värre och man vinner aldrig tillbaka det man spelar bort.</p><p></p><p>När jag var mitt i mitt missbruk innan jag slutade spela och sökte hjälp för det så hade jag en skuld på ca 1,4mkr. Nu idag har jag varit spelfri i 9 månader och minskat skulden till ca 1,3mkr. Jag känner mig också mycket lyckligare och gladare utan spel. Så det finns hopp även om man kanske tror att det är hopplöst.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Aleeex, post: 251900, member: 4630"] Sluta spela och sök hjälp för det. Är själv spelmissbrukare och jag har slutat många gånger men jag har fallit tillbaka varje gång förutom nu efter jag gjorde en behandling som lärde mig olika verktyg för att motstå suget. Sedan angående din ekonomi blir svårt att säga vad du ska göra när man inte vet alla förutsättningar. Men ifall du har löneutmätning redan så blir samlingslån svårt. Jag skulle kontakta skuldrådgivaren i din kommun om jag var du och få hjälp med en eventuellt skuldsaneringsansökan. Dock måste du bevisa att du ändrat ditt beteende till spel så kan dröja ett tag innan det skulle bli godkänt. För att klara dig denna månad så kolla ifall du kan få låna av en vän/familj eller om du kan käka hemma hos någon anhörig. Jag vet att allt kanske känns hopplöst, men slutar du spela och söker hjälp för det så kommer allt att bli bättre. Fortsätter du spela blir allt bara värre och man vinner aldrig tillbaka det man spelar bort. När jag var mitt i mitt missbruk innan jag slutade spela och sökte hjälp för det så hade jag en skuld på ca 1,4mkr. Nu idag har jag varit spelfri i 9 månader och minskat skulden till ca 1,3mkr. Jag känner mig också mycket lyckligare och gladare utan spel. Så det finns hopp även om man kanske tror att det är hopplöst. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Övrigt
Fritt
Snart slut eller är slut, orkar inte mer
Topp