Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Snart kommer skattepengarna. Äntligen

Du hittar blanketten på Skatteverkets hemsida, du måste fylla i och posta det med posten, går ej att göra det digitalt.
Sök på förtidsåterbetalning av skatt på google så hitta du den sidan med blanketten.
Så äre klart jag äger en chromebook så jag inte kan fylla i blankett fan.. då det krävs "Adobe reader 8+"... suck

Så äre klart jag äger en chromebook så jag inte kan fylla i blankett fan.. då det krävs "Adobe reader 8+"... suck
Du måste ändå skriva ut det, så ladda ner vanlig pdf dokument och fyll i blanketten med hand.

Fråga!

Fick en K4 Blankett som jag behövde fylla i då de inte kunde placera 3st aktier jag sålde. Gick dock med förlust på dessa.

Räknas detta som en ändring så jag inte får tillbaka skattepengar denna vecka? Eller går det att be om förtidsbetalning? Hade verkligen behövt dessa pengar denna månad.

Deklarerade f.ö den 15e
Du kan ju kolla ditt skattekonto för säkerhets skull
Det står ju utbetalt 220402 om du får dem i april

Har öst in pengar till kfm idag..

Dom verkar vara snabb på ge kfm pengarna alltså? Men oss som ska ha pengarna till ens bankkonto dröjer det som vanligt. Bankerna eller Skatteverket vill väl hålla på pengarna och låna ut dom en dag extra ;)
Swedbank är alltid sega men de måste väl betala av alla böter för sin pengatvätt

Klart det står 0 när dom betalat ut pengarna den 2/4-22.
Inget konstigt.
Ni är ju inte ens nya här på forumet och det är inte första gången ni får tillbaka på skatten heller. ‍♂️
Dansa vidare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp