Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Snart händer det

Gott, det går åt rätt håll! :tummen:

Ett tips i all välmening... Skriv siffrorna med antingen ett mellanslag eller en punkt mellan tusental och hundratal, då blir det lättare att läsa. T.ex. 323 500 eller 323.500. Hoppa gärna över sista decimalen också då den bara rör till. 15 öre hit eller dit känns inte relevant i sammanhanget.

tack, ska tänka på det!

kopierade bara från excel hehe

Getdivide 24799,13
Betalkoll 45000
BN 80231,51
SBAB 266600
Collector 351480,14
Avida 345159,71
Remember 343399,56
Klarna 57000
Privat skuld 110000

Skuldberg efter månadens räkningar:1623670,05

Jag började med cirka 1,7 miljoner i skulder början på December. Mitt mål är att bli skuldfri på 5 år eller mindre och samtidigt kunna leva på cirka 5 000 kr/månad...

Har på 3 månader amorterat 68 329 kr, det är ett snitt på 22 776 kr i månaden. I den takten kommer jag ha amorterat 1 366 580 kr på 5 år...

Samtidigt kommer ju mina räntekostnader att gå ned med tiden så kommer kunna amortera mer och mer. Tanken är även att söka ett samlingslån så småningom också.

Är medveten om att allt kan hända, tar det mer än 5 år är det inte katastrof men det är mitt långsiktiga mål i varje fall. Kortsiktigt vill jag amortera mellan 200-300 tkr under 2020

Jag började med cirka 1,7 miljoner i skulder början på December. Mitt mål är att bli skuldfri på 5 år eller mindre och samtidigt kunna leva på cirka 5 000 kr/månad...

Har på 3 månader amorterat 68 329 kr, det är ett snitt på 22 776 kr i månaden. I den takten kommer jag ha amorterat 1 366 580 kr på 5 år...

Samtidigt kommer ju mina räntekostnader att gå ned med tiden så kommer kunna amortera mer och mer. Tanken är även att söka ett samlingslån så småningom också.

Är medveten om att allt kan hända, tar det mer än 5 år är det inte katastrof men det är mitt långsiktiga mål i varje fall. Kortsiktigt vill jag amortera mellan 200-300 tkr under 2020
Ingenting är omöjligt! Jag hejar på dig ^^

Starkt jobbat :) har du löneutmätning idag eller du betalar in själv ? :)

Tack hörni! :)

Inget hos kronofogden eller inkasso, betalar in allt själv. Lyckades hitta modet att börja vara ärlig innan det blev ekonomiskt ohållbart. Psykiskt mådde jag riktigt riktigt dåligt, är bättre nu men inte bra.

Tack hörni! :)

Inget hos kronofogden eller inkasso, betalar in allt själv. Lyckades hitta modet att börja vara ärlig innan det blev ekonomiskt ohållbart. Psykiskt mådde jag riktigt riktigt dåligt, är bättre nu men inte bra.
Starkt jobbat !

Tack!! Har fortfarande knasiga relationer och så som är väldigt jobbigt men är tamejfan spelfri i varje fall. Tränar också regelbundet
Härligt man känner att det börjar funkar mer o mer .. själv känner jag att jag verkligen har vaknat upp och fått en helt annan verklighetsuppfattning faktiskt . Synen jag sett på pengar innan har varit helt sjuk faktiskt , då tänkte man ett par tusen hit o dit är ingenting ! Men det blir så fel allting hela vägen ! Känner jag verkligen vaknat till ! Hoppas helt skuldfri om 3 år faktiskt !

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp